News:

No significant change

Main Menu

Nya Saitek Hotas

Started by Fozz, May 14, 2004, 13:44:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Control87th

Kör också de inofficiella... Nu ska jag erkänna att huvudorsaken till mina problem var mitt eget fel, men Saitek gör definitivt bättre hårdvara än mjukvara. :-/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Det här var skumt... har precis för mig att det har snackats väldigt gott om Saiteks egna på sista tiden, men det kanske inte stämmer? Hmm...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fluff

Jag kör med båda. Tycker Saiteks egna funkar bra. Den största fördelen med Saiteks är att man kan programmera rotorerna (eller vad det heter på svenska) vilket man väl fortfarande inte kan med dhauzimmer eller? Samt att det är ett trevligare programmeringsgränssnitt. Nackdelen är att det är jobbigt att göra om sina profiler...


Odi profanum vulgus, et arceo

Obizzz

QuoteOriginally posted by Fluff
Samt att det är ett trevligare programmeringsgränssnitt. Nackdelen är att det är jobbigt att göra om sina profiler...

Det där låter lite motsägelsefullt :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Fluff

Kunde kanske varit lite tydligare där. Det är alltså jobbigt att göra om sina profiler eftersom man redan har gjort dom en gång till dhauzimmer. Hur bra än saitek gör sitt programmeringsgränssnit så kommer det nog alltid att vara jobbigare än att inte göra någonting. Tror nästan att det gäller för samtliga styrenheter som finns på marknaden idag.

Rätta mig gärna om jag inte har fel :D
Odi profanum vulgus, et arceo

Control87th

--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst