Varför började ni hänga på nosig och vem tipsade?

Started by Obizzz, May 13, 2004, 00:29:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Obizzz

Ja det måste var ganska unikt för vårt forum att det nästan aldrig varit bråk eller tjafs, stort tack för det :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Snajper

QuoteOriginally posted by ctrl


            ni e dumma :p
För att inte tala om göteborgarna!!! :p :D
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Mr Jim

Ja, ni vet mkt väl vad som kommer hända i framtiden, norrlänningarna kommer komma upp från sina gruvor och ut ur sina industrier och erövra de förtappade själarna i söder! *Muhahaha*
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

QuoteOriginally posted by ctrl


            lol... efter att ha fått bidrag av sossarna i årtionden och blivit hunsade av umeås feminister är ni där uppe totalt harmlösa ;)

ROFL! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

...ända tills de parkerar en tankbil med mygglarver i lämpligt 08-vattendrag =)
Mvh  - Stefan -


Mr Jim

ctrl>Haha, jag har statistik som iofs inte gäller i vårt moderna tjänstesamhälle men som visar att arbetarna i norr minsann bidragit med sitt strå i stacken under 40->80-talet ;)

Feminister är ofarliga, mkt snack och liten verkstad. Dom som är seriösa blir ju oftast lesbiska så dom neutraliserar sig själva så att säga. Sen vet väl alla som har partner vem som egentligen bestämmer när det väl kommer till kritan(plånboken?) :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

Jimmy> Hehe, jag fick sparken innan jul precis, tillsammans med de flesta andra som jobbade där. Svåra tider för företaget som aldrig riktigt återhämtade sig efter Swings (förläggare) konkurs förra våren. Får se om det vänder för de kvarvarande nu när Chronicles of Riddik/Escape from butchers bay släpps - det talas om stora framgångar för spelet av de som är optimistiska. Vi får se. Tills dess letar jag jobb som alla andra i databranchen :P

Vi fick en till flygtok på bygget ett tag. Make till kille att måla har jag sällan skådat och han har skinnat en del till expansionen till FB om jag fattade det rätt. Titta på dessa bilder om ni är nyfikna på vad jag menar...

Bild 1
Bild 2

Jag vet, bild två är bekant men det är avritat helt och hållet. Bild 1 älskar jag. Gillar stämningen. Sa jag att jag hade en morbid dragning? :D

Nåja... nollåttor hit och göteburgare dit... Tacka vet jag oss som toaler ouickssvenske! ;)
snappahead

Mr Jim

griffin>Ah beklagar angående kneget! Har du visat NoSig för honom?

Han är verkligen duktig, mkt träning antar jag

http://www.johnwallin.net/sketches1.htm
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com