Varför började ni hänga på nosig och vem tipsade?

Started by Obizzz, May 13, 2004, 00:29:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Oden

Frugal's >
Sig >
Hemsidan

men som den forumhora man är så listade jag ut denna plats å :)

ft

QuoteOriginally posted by AndersO


            Googlade med några knepiga ord.

Jag SA ju att det skulle ge resultat att skriva en massa dolda "XXX" på hemsidan! ;)

Och hur jag hittade hit?

Ptja, återupptog mitt Falconiserande när jag började pilla med spetsnosar, letade runt för att finna lite vägledning genom patchningsdjungeln och snubblade över hemsidan för vad som senare blev NoSiG på nätet. Det blev mailinglista, forumen, LAN... trevligt värre så här långt senare!

Ha det!
 /Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

AndersO

ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

Andreas

via Daft tror jag det var

fast då till den gamla hemsidan och mailinglistan
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Sonnenflieger

Kamrat Khalifa330 berättade om Nosig med något drömskt i blicken, att det var ett forum med ordning och befriat från vet-bäst-experter och sabotörer som normalt brukar hålla till på dylika forum. Det var ingen tvekan, jag besökte och blev medlem.

Är något av en periodare vad gäller forumanvändande och är just nu fast i Battlefield Vietnam, men ska försöka skriva lite snart igen... mitt problem är bara att jag stundtals har en kaotisk ordning i skallen, så jag brukar kalla forumet Sigmet när jag menar Nosig. De som kan sitt flygväder vet vad det är.
Mission Succés


Magnus

I owe it all to "Griffin". Är egentligen ingen hardcore sim-snubbe men hankar mig väl fram och kan nog dra en och annan anekdot typ från A.C.E till Vic 20. Dock eftersom farsan jobbar på SAS Flight Academy så lärde jag mig landa en DC-8 typ i samma veva som Vic 20'n var som hetast.

griffin

:D

Jag blev påhoppad på jobbet av en galning som kom inklampandes och undrade om det var jag som var den där flygtokige killen. Galningen visade sig vara otroligt trevlig och sympatisk och minst lika tokig i flygplan som jag. Han pratade om att starta upp en mailinglista för likasinnade och sen... tja... rullade det bara på?

Jimmy :p , det var länge sen man såg din söta nuna i de "södra" delarna av landet. Är du nånsin på besök nedåt till? :D
snappahead

Mr Jim

griffin>Jag kommer på besök/hem till sommaren, kommer du vara nåt på Starbreeze eller kommer du vara pappsa ledig och hemma? :)

Får ta en swedish tour och hälsa på alla kamrater

Magnus>Aha visste inte att du var kamrat till Griffin, nu förstår jag...minns att Jens snackade om att han hade en polare som skulle flyga runt i riktiga plan.

Minns fortfarande när jag fick höra att o3 games hade anställt en karl med riktig smak(dvs flygmaskiner) så då var jag ju nästan tvungen att snacka lite skit, inte är man rädd att snacka med nytt folk när man vet att dom gillar flygmaskiner ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com