News:

No significant change

Main Menu

AEP

Started by Phlerp, March 10, 2004, 17:26:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by Obizzz


            någon som tittat närmre på det här med online campaign i AEP`? verkar ju rätt coolt


Ja, ett gäng gubbar från söder kör sedan flera veckor tillbaka en kampanj som jag, ctrl, KC och RedOne brukar delta i. Mycket roligt! :)

Jompa:\>> Ja, det är något i stil med Virtual Pilots ja... Bra ping, men tråkigt som faen. :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Är det tråkigt för att herr Hårdizånten flyger vilse hela tiden? :D

Jompalainen

QuoteÄr det tråkigt för att herr Hårdizånten flyger vilse hela tiden?  
Mycket vatten är det, i alla fall på VP1. Kan vara lite knepigt att hitta faktiskt om man inte flyger där jämt typ... Jag fick flyga med papperskarta bredvid ett tag, men nu kan jag den som min egen ficka... nästan :)

Jompa skanderar:
VP ETT rockar FETT! :p


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Horizon

QuoteOriginally posted by Jotte


            Är det tråkigt för att herr Hårdizånten flyger vilse hela tiden? :D


Har du inte listat ut det förrän nu? ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Jag har fått svar av två herrar, var av en jag vet säkert inte kan använda en kompass. :D :p

Horizon

En av dem tycker inte att man skall behöva sitta med kompass när man lirar flygsimulatorer. Det är för de riktiga nördarna. Tänk på att jag inte är där än... ;)

För övrigt så kan jag faktiskt använda kompass och karta. Hur skulle de se ut om en idrottslärare inte kunde lära sina gymnasieelever att orientera!? ;) :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jompalainen

Det var säkert mig han menade :p

Jag förstår mig bara på kompassen i tyska plan, där man klart och tydligt med BOKSTÄVER kan utläsa väderstrecken. Kompassbäringar sifferledes borde strängeligen förbjudas! :D


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Jotte

Med tanke på din grad Jompa så är det där med karta och kompass helt i sin ordning för din del. :D  Och ja, det var dig jag så elakt pikade, fast jag visste att Horizon skulle känna sig lite träffad också. :D