News:

No significant change

Main Menu

AEP

Started by Phlerp, March 10, 2004, 17:26:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Filur

Har en bok/häfte om 262 angående utvärderingen av det exemplar som flögs till amerikanarna innan kriget slutade. Tror Maddox modellerat ganska exakt efter specsen där. Man får bara flameout med häftiga gaspådrag under ett visst varvtal. Är man över 70% eller nåt sånt går det bra att göra snabba rörelser.

Obizzz

Ja, tycker 262 verkar ha lite för tydliga tendenser att ta eld ibland...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jotte

Den är tysk Obizzz, den är tysk....... :-OO ;)

Horizon

QuoteOriginally posted by Bax


            Hade turen att hitta en public server med ett gött scenario - endast jetkärror !
Upplevde precis samma sak med "shooting star", ett kännt fenomen före FADEC motorstyrning att häftiga throttle rörelser gav antingen hög temp, kompressorstall eller flameout. I vilket fall förbaskat kul :D
mvh
Bax


Tala genast om var jag kan hitta den servern! Sedan jag uppgraderade med AEP har jag inte kunnat flyga på Battle-Fields FB-server *snyft* och de finska servers som finns för AEP är ju rena skiten rent ut sagt. :-(
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fluff

Låter som att skulle kunna finnas en marknad för en NOSIG-server med andra ord. Skall se om man kan skaka fram något...


/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Horizon

QuoteOriginally posted by Fluff


            Låter som att skulle kunna finnas en marknad för en NOSIG-server med andra ord. Skall se om man kan skaka fram något...


/fluff


Du kan göra mig till admin på servern direkt, Magnus. Har en känsla av att jag kommer att vara den som flyger mest av alla... ;)  :)

Vore underbart om du kunde fixa en server. Se bara till att man kan se sig själv på kartan. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

någon som tittat närmre på det här med online campaign i AEP`? verkar ju rätt coolt
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Jompalainen

Quotede finska servers som finns för AEP är ju rena skiten rent ut sagt.  

Är det Virtual Pilots 1 och 2 du menar? De är ganska poppis faktiskt. Det som kanske kan störa en del är att utbudet av flygplan måhända är något snålt tilltaget för att få lite mer realism (inga Me 262 och YP 80 susade fram över finska viken). :D


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34