News:

No significant change

Main Menu

Köp av mobiltelefon

Started by Mr Jim, February 26, 2004, 18:19:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Mr Jim

Ska efter att ha sålt min ypperliga SE T610 köpa en ny mobiltelefon strax, valet står mellan SE T230 och Nokia 3100, behöver inte kamera men lång batteritid/tal är alltid charmigt. Nån som har någon av ovanstående? Har läst tester och så men finner det ofta bäst att få höra från kamrater!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

TrakDah

Aldrig mer SE. Och tveksam till Nokia.

Jag gillar Siemens skarpt

/TD

baccis

Perkele! Klart "krappen" ska ha en Nokia.. :D

Horizon

Håller med baccis. Har själv en Nokia 6100 och smidigare telefon har jag inte stött på. Inget tjafs med sunkiga kameror och en massa annat onödigt. Bara en liten, lätt och smidig mobiltelefon. Kolla själva > http://www.nokia.se/phones/6100/ :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Har sneglat endel på Nokia 3100 samt SE T230, dock saknar T230 kalender och synk med Outlook. Så det kanske står mellan Nokia 3100 och 6100, dock har 3100 inte IR-port ;(
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Snajper

Jag tycker ju att T630 eller den kommande T650 verkar vara helt kanon. Detta till trots att jag haft en T68 som jag tyckte sög gammal strumpa!
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Horizon

QuoteOriginally posted by Mr Jim

...dock har 3100 inte IR-port ;(


Vilket 6100 har såklart. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Öh... SE kan fortfarande inte göra menyer... Hejja Nokia!

(Stefan som gillar sin 3650)
Mvh  - Stefan -