News:

No significant change

Main Menu

Nån som använder PDA?

Started by griffin, January 20, 2004, 22:48:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

griffin

:D

Vi får se. Eller så kan jag nå nirvana med en sån här. 3104 bitar, det ni!!!
snappahead

Phlerp

Tycker jag låter som en klart bättre leksak. Tycker sjäv att den har helt klart högr imponansfaktor

griffin

Det har den, lätt. Svåra blir att hålla grabben ifrån den :p

Har ju redan en X-wing och Tie-Interceptor i den serien, men de är undanstuvade tills jag känner att Lukas inte kommer slita dem i stycken så fort han ser dem eller gasta sig hes om han inte får det... :D
snappahead

Phlerp

Lukas? Du menar väl Lucas. George Lucas:D

ft

#12
Men... de skrev i PC för Alla att det inte är motiverat ens med 64 bitar än... så vad skall du med 3104 bitar till? :)

Edit:
Har de slutat med tekniklego?!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mr Jim

#13
Ipaq 5550 har biometrisk säkerhet inbyggd, dvs läser fingeravtryck. Hur tufft är inte bara en sån onödig grej? ;)

Griffin>Fan vill också ha X-wingen och Tie-fightern, så dyyyrrrrt bara. LEGO är tokdyrt idag.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

QuoteOriginally posted by Mr Jim


            Ipaq 5550 har biometrisk säkerhet inbyggd, dvs läser fingeravtryck. Hur tufft är inte bara en sån onödig grej? ;)

Griffin>Fan vill också ha X-wingen och Tie-fightern, så dyyyrrrrt bara. LEGO är tokdyrt idag.

Japp, det är ju det. Men de är fiiina, och X-wingen fick jag i juklapp av min fru. Det var den roligaste julen i mannaminne!

Men den där Destroyern äger ju allt. Men så kostar den med. I runda slängar en krona biten får man räkna med.

Ctrl... vilken har du om jag får fråga? iPaq då förmodar jag men sen då :)
snappahead

Lupson

Några av grabbarna på jobbet har Palm Tungsten av nyare modell, jättebra färgskärm, blåtand och annat trevligt. Det är modellen som man kan "dra ut" och få större skärm. Den verkar faktiskt helt okej, även om jag bara lånat och testat lite kort. Är ju lite nerdgött att surfa trådlöst via bluetooth->mobil->gprs.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X