Studiebesök hos BEQ - anmäl er här

Started by Horizon, December 31, 2003, 17:12:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ

Personnummer och namn och medborgarskap till Horizon via mejl eller pm. Detta skall användas för besökstillstånd. Giltig legitimation måste medföras vid besöket. Inga uppgifter eller inget leg = inget tillträde.

Mer info följer senare.

/BEQ

Swebeast

QuoteOriginally posted by Horizon

Anders, vi i Gbg fixar en egen bil och tar oss upp. Det blir nog enklast så tror jag. Ni blir väl ändå tre personer att dela på gasolin eller?

Ja Halmstad-gänget tar sig upp med egen bil (RedOne, HotShot och Swebeast).

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Phlerp

Horizon

QuoteOriginally posted by Phlerp

BEQ du har fått ett PM

Men Berlin, det var till mig du skulle skicka PM'et. Misstänker att du har hjärnan full med tankar om posten och dess distribution istället för att lyssna på vad Baloo säger. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Phlerp

Ok.... om det är viktigt för dig oxo att få mitt personnummer så kan jag skicka et PM till dig med. Eller är du bara avundsjuk på BEQ? :D :D

Horizon

Ja ja, suit yourself. Tanken var bara att jag skulle ta emot all info, sammanställa den och sedan skicka den till BEQ, så att han skulle slippa hela den biten. Du skulle ju skicka p-nummer och sånt för dig, Fluff och Baloo till mig, sa Christian.

Men... vill du inte så ska jag inte tjata. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Jag kan skicka någon annans personnummer till dig istället, Horizon? Så det blir rättvist? ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Phlerp

Vad kan jag säga, jag har svårt att ta order av Christian. Men du har ett PM nu iaf ;)