Studiebesök hos BEQ - anmäl er här

Started by Horizon, December 31, 2003, 17:12:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by Obizzz

kan bara tillägga att vi troligtvis blir 3 från mig Pappa verkar väldigt intresserad av att följa med :)

Noterar...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

JStar

Kan meddela att om jag lyckas övertala en viss person så blir vi 5 ifrån Skåne. Jag, flickvännen, lillflickan (4 år), bekant och bekant med bil (det är han som skall övertalas). Någonstans på vägen skulle vi vilja ha med Clark också men hur det skall lösas vet vi inte än.

/J

ft

Haha, fan Micke... hur länge är det sedan vi sågs egentligen? 97? 98?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

BEQ

Tanken med det här studiebesöket var att folk från Nosig, med stort intresse för flygsimulatorer skulle få möjlighet till lite inblick i Flygvapnet och därför med avseende på besökarantal och säkerhet vill jag att vi håller oss till medlemmar i detta forum. Jag vill också att besökarna ska ha svenskt medborgarskap. För att jag + ev medhjälpare ska kunna hålla ordning på besöket, kan gruppen inte vara för stor.

Obizzz, JStar: Med anledning av att jag missat att skriva ut den här informationen tidigare, så är det ok så länge det är svenskt medborgarskap.

Ni andra: Kolla med mig eller Horizon, om ni inte redan är anmälda.

/BEQ

Obizzz

Jag förstår dig BEQ vill inte heller ha massa löst folk springandes där och de två jag har med mig är väldigt flygintresserade och seriösa människor :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Snajper har redan talat med mig (om en extra person) och är "godkänd" han med i egenskap av forum-pappa och hero. :)

Horizon

Uppdaterar en gång till. Nu är nästan alla saknade anmälda!

ANMÄLDA:

griffin
weas
andreas
baloo
phlerp
fluff
lupson
trakdah
horizon
snajper
sledgehammer
jotte
ctrl
jstar
obizzz
ft
dredd
swebeast
hotshot
clark

Personer som tidigare anmält intresse, men inte kontaktat mig (eller skrivit i den här tråden) är:

assassin
bax

Ni som är på den undre listan och vill åka med, kontakta mig eller skriv i anmälningstråden! Annars blir det en rejäl kakato geri! :)

RedOne/ zalzam

Min beslutsångest har försvunnit, med hjälp av Swebeast. Jag följer med till mitt "moderförband".:p
------------------------

Lasse Sandberg