Studiebesök hos BEQ - anmäl er här

Started by Horizon, December 31, 2003, 17:12:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

QuoteOriginally posted by RedOne

Min beslutsångest har försvunnit, med hjälp av Swebeast. Jag följer med till mitt "moderförband".:p

Okej, eftersom du inte lämnar namn och nummer använder jag Anders som kontaktperson för dig också. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Swebeast

Avslag på hemställan om lån av minibuss

Bad news boys. Försvarsmakten skall spara pengar IGEN vilket innebär att det är resestopp för oss anställda vilket i sin tur innebär att jag har fått avslag vad gäller lån av minibuss för vår lilla resa. Snacka om att sila myggor och svälja elefanter :-(. Jag har tittat lite på alternativ att hyra minibuss och det skulle kosta över 1000-lappen, är detta en lösning eller...? Kom med förslag! :-/

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Bax

Uuups var jag anmäld ??

Tyvärr så blir det för tajt - datum för familjetillökning är satt till 8/2 !
Men skoj hade det varit !
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Horizon

QuoteOriginally posted by Bax

Uuups var jag anmäld ??

Tyvärr så blir det för tajt - datum för familjetillökning är satt till 8/2 !
Men skoj hade det varit !
mvh
Bax

Du är inte anmäld Bax, jag väntade på ett livstecken från dig innan jag skrev ner dig i listan... Ha det bra med bebisen :)

Horizon

Bara för att få en post till så uppdaterar jag listan igen (med Bax borttagen).

ANMÄLDA:

griffin
weas
andreas
baloo
phlerp
fluff
lupson
trakdah
horizon
snajper
sledgehammer
jotte
ctrl
jstar
obizzz
ft
dredd
swebeast
hotshot
clark

Personer som tidigare anmält intresse, men inte kontaktat mig (eller skrivit i den här tråden) är:

assassin

Ni som är på den undre listan och vill åka med, kontakta mig eller skriv i anmälningstråden! Annars blir det en rejäl hiza geri!

BEQ

Hoppas inkomma med lite mer info under morgondagen, så det kan vara värt att slå en flukt här då.

/BEQ

Horizon

QuoteOriginally posted by BEQ

Hoppas inkomma med lite mer info under morgondagen, så det kan vara värt att slå en flukt här då.

/BEQ

Roger.

Horizon

QuoteOriginally posted by Swebeast

Avslag på hemställan om lån av minibuss

Bad news boys. Försvarsmakten skall spara pengar IGEN vilket innebär att det är resestopp för oss anställda vilket i sin tur innebär att jag har fått avslag vad gäller lån av minibuss för vår lilla resa. Snacka om att sila myggor och svälja elefanter :-(. Jag har tittat lite på alternativ att hyra minibuss och det skulle kosta över 1000-lappen, är detta en lösning eller...? Kom med förslag! :-/

/A

Anders, vi i Gbg fixar en egen bil och tar oss upp. Det blir nog enklast så tror jag. Ni blir väl ändå tre personer att dela på gasolin eller?