News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

Efter att ha installerat patch 1.12a  så har inte Starforce letat efter skivan.....än iaf

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Mupp

Jag är nog också lite småsugen, jag brukar ta en sväng lite då och då, försöka missa så många skott som möjligt i följd. Jag är nog mer lämpad för bara flyga-runt:andet, inte så mycket skjuta.

Swebeast

QuoteOriginally posted by Mupp

Jag är nog också lite småsugen, jag brukar ta en sväng lite då och då, försöka missa så många skott som möjligt i följd. Jag är nog mer lämpad för bara flyga-runt:andet, inte så mycket skjuta.

My kind a game :)

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_

jag flyger Lomac ikväll! Ni är välkommna att hänga på!

Rivvern_

Är hemma hela dan och kvällen! Ta fram LO:FC nu!!

DefaultSlayer

jag kan spela lock on nu om nån annan här vill spela.

har dock inte FC

vilken version? 1.12? hittar ingen sån.

Rivvern_

Sorry... Trodde du hade Flaming Cliffs.. Det var det vi körde ikväll.

DefaultSlayer

aha, vilken version av det vanliga då? lr funkar det så att amn kan spela bara original?

Vad är det för nya grejer i Flaming cliffs egentligen?