News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Mycket trevlig flygning. Känner att jag måste träna på att bomba med A-10:an. Inte helt lätt att låsta målet på så lång avstånd. Tack för ikväll!

KeyCat

Ja det var trevligt, tack till er bägge! En sak måste man ge ED kredit för och det är det laggfria nätstödet! Inte en tillstymmelse till warpning på Hor eller RR när vi flög tät formation, nu var det ju iofs inget stort mission och vi var bara 3 men ändå...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Ja det flöt verkligen bra. Nästa gång testar vi med lite mer saker i luften och på marken. Ska se om jag inte kan få några Mig-29'or att flyga förbi och kanske några F-15 som flyger BARCAP.

Jag tror jag löste CCRP-bombningen på slutet. Funkar inte riktigt som i Falcon 4.0, men nästan. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Jag tar gärna en svängom vid 21-snåret om någon är med. Alltid kan vi väl fippla ihop något kul mp-mission som vi kan flyga. A-10 eller Su-25T säger jag, vad säger ni?

Rivvern_

Sim: Lock On - Modern Air Combat + Flaming Cliffs
Datum: 28/6
Tid: 21.00
Server: keycat.no-ip.com
Lösenord: TBA
Uppdrag: TBA

Deltagare:

RedRiver
Keycat
Horizon

KeyCat

A-10 uppdraget har plats för 4 piloter så hade varit skoj om vi blivit en till!

Hörs på Anrop/NOSIG TS 2100...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_

Tack för ikväll! Det var mycket intressant det här med uppdragsgeneratorn! Om vi bara kunde få till ett smidigt sätt att göra uppdragen lite svårare så kommer detta att bli toppen!

Keycat direkt efter take-off:

RedRiver i formation med Horizon:

Horizon

Ja det var en fullträff ikväll. Kul att generatorn fungerade så bra, vi ska nog kunna lista ut hur man gör det ännu svårare. Som det var nu verkar inte manpads synas med några labels alls vilken gjorde det hela rätt spännande. Själv har jag gått och lagt mig och sen legat och grubblat och till slut startade jag upp burken igen och lärde mig CCRP-bomba. Så nu kan jag ge er en lektion nästa gång vi ses! :)