News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

Trevligt Horizon. Jag är osäker på om jag kan deltaga då svärföräldrarna kanske kommer hit och hälsar på. Men kan jag så dyker jag upp!

Här kommer några screenshots från min och Justins F-15 kväll.

Att formationsflyga i Lock On är underbart! Så länge alla har bra lina.

En regning morgon men med en underbar soluppgång i fjärran.

Clear for take-off.

Vi gjorde tre snygga landningar i rote formation. Dock så var det väl inte helt regelmässigt då banan var trafikerad två av landningarna. Det vara bara att bromsa hårdare...

Vi hörde att det var någon som bjöd på öl inne på flygledartornet. Full fart dit och handbromsen drog vi åt samtidigt som vi kastade oss ur cockpit.  ;)

Horizon

Hehe, ägnade ni er bara åt finflygning eller sköt ni några missiler också? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Det var så heta strider att jag inte hade någon chans att få upp kameran. Jag kommer strax Horri.

Rivvern_

Vi har ett 3-ship redo. Jag och Justin Case lyfter nu så hoppa in när du kan.

Justin Case

"Fan Rivvern, va gör du ensam där bak?" (Horizonten och jag flyger rote 200 meter framför)
"Jag dricker öl å käkar chips!"  8)

Rivvern_

Ville ju inte äventyra eran säkerhet.  :D

Justin Case, Horizon och RedRiver i en F-15 3-ship.

Denna bilden gillar jag skarpt! Läckert!

Tredje uppdraget hostades av Horizon. Vad blir det då? Jo A-10 Thunderbolt såklart!

Uppdraget var att bomba skiten ur en flygbas. Bombade en bas gjorde vi... Sen såg vi att det låg två till väldigt nära så det är 33.33333% chans att vi fick rätt.

Trafikolycka hemma på basen. Längst fram står Horizon, i mitten Justin Case och längst bak RedRiver.

Horizon

Trevlig afton gubbs! Jag fick mig en duvning i F-15 igen, det var längesedan jag flög den. Först fick jag tänka efter hur man slog på radarn och då var fienden 25 miles ut och "hot". :D

Mitt A-10 mission var ju en succé förutom att vi spenderade 85 procent av tiden i transit dit och hem. Däremot lite kul action när vi väl attackerade en flygbas. Justin som hade AGM-65'or fick vara SAM-spotter och tog en Strela i baken, men klarade sig med en illa svidande känsla. Rivern och jag lade bombmattor á la B-52'or. Lite bilder på spektaklet:

The Pain Train is coming to your town, boy!

Maddafackin loads of Mk-84's

Rivern nitar banan duktigt (vi skulle haft lite CBU-97'or att slänga på efteråt)

P.s. Ja ja ja! Jag ska stänga av labels nästa gång. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Justin Case

Ingen sån där fusk-HUD heller!!   :D