News:

No significant change

Main Menu

Online nu

Started by Swebeast, December 08, 2003, 08:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

Vad coolt det ser ut på mittenbilden från din synvinkel. Tuunga A-10:or.

Horizon

Jag skyller på ED, det är standardinställningar! Snart kommer väl någon och anmärker på att jag kör med HUD'en påslagen. :)

Allvarligt talat så använder jag aldrig den där "sido-HUD'en". Får slå av den någonstans.

Ja, det blev några fina bilder!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Tillverkade ett uppdrag för fyra spelare och Su-25T som flygetyg. Testflög och lastade kärran så full med saker att den mer liknade (och kändes som) en flygande tegelsten än ett attackflygplan. :D

Verkar som både jag och Rivern kan ta oss en sväng ikväll. Ni andra är välkomna att testa. Går det åt helvete med Su-25'an sätter vi oss i en gammal hederlig A-10 eller F-15. :)

Rivvern_

Läget är väldigt osäkert Horizon. Vänta inte på mig ifall jag inte dyker upp.

Horizon

Jag och Swebeast på g nu. Kom till TS om ni är intresserade.

Edit: Tack för trevlig flygning Swebeast! Börjar få bra rutin på A-10'an nu känner jag. Bara några småsaker som behöver slipas... öhh... typ... :) Nu är det dags att lägga in lite mer motstånd. Nästa gång vi attackerar en konvoj kommer den att vara under beskydd av ett batteri S-300 eller nåt ännu värre. ;)

Swebeast

Låter bra! Då har jag kanske hunnit läsa på om ILS, Air-to-Air och annat som har fallit i glömska ;D

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Justin Case

Missade detta event då jag va på en mindre roadtrip...attans!

Horizon

Det är rock n roll i Horizontens dator ikväll igen om någon är intresserad. Har några uppdrag på lager. Bland annat för Su-25, A-10 och F-15. Ska flyga in mig lite mer på Mig-29 och Su-27 också, så kommer det uppdrag även där.

Jag finns på TS eller MSN.

A-10 CAS uppdrag på g. Jag och Swebeast är snart i cockpit för de som är intresserade!