News:

No significant change

Main Menu

Lomac som julklapp?

Started by griffin, October 28, 2003, 10:42:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Ni som är insatta, är det realistiskt att önska sig Lomac till julklapp eller dröjer det ännu längre? :-OO
snappahead

TrakDah

I could tell you but then I'd have to kill you, and since I love you alive I won't tell you ;)

/Clueless

KeyCat

#2
Jag är inte insatt men om inte LOMAC redan gått gold eller gör det inom de närmsta dagarna har jag svårt att se hur de skulle fixa det innan jul...

Har ej heller sett någonting om den där massiva annons/massmedia kampanjen UBI pratade om i samband med uppskjutandet av demon så mycket talar faktiskt emot men hoppas kan vi ju alltid ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)


>> It's all about teamwork! <<

Maverix

Det är många som glömt bort Lomac nu när det händer grejer på Falcon fronten, otroligt vad ett 5 år gammalt PC-Spel är seglivat.:D

När väl Lomac kommer ut i butikerna så kommer det nog att bli en storsäljare, men fram tills dess har vi Falcon att gotta oss åt.

Maverix
:)

griffin

Jotack! Och varandes både storkund (eh, well, men ett gäng spel har jag) och i branchen vet jag att tiden från Gold till man ser det i hyllorna (och i synnerhet i svenska hyllor) är jobbigt lång. Så om den går guld i dagarna (vi låtsas det) så är det nog i svenska butiker till jul...

Oh well, den som lever får se.

Griffomiffo
snappahead

Lomez

#5
Själv har jag inte testat demot på lomac någe knappt pga av strul med grafikkort, men kan man agera lika mycket realistiskt bland knapparna i cockpit i lomac, som man gör i F4?.. för grafiken har de ju pushat på med ordentligt. Finns det förmågar bakom rattarna i lomac., de man ser i cockpiten när man kör?


--+----
      Lomez
            ----+--

Jotte

LOMACs cockpitar är inte klickbara om det är det du menar Lomez

Lomez

precis det jag menade, men (allt?,det mesta,) finns alltså bakom diverse knappar på tangenbortet samt stickan osv?...., i want reallity ;)



zemol