News:

No significant change

Main Menu

Liten fråga bara

Started by griffin, October 27, 2003, 09:11:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

griffin

Såg OFP + 2 addons i ett knippe för 150 bagare... ett bra pris för nåt jag vet är en bra produkt. Lirar ni mycket?
snappahead

Horizon

Vad hette asken? OFP - Game Of The Year edition? OFP Gold edition?

Var det Gold (som jag har), så måste du köpa till OFP Resistance också, men var det GOTY edition så räcker det med den asken. Jag skulle sikta på GOTY.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Om det var två uppgraderingar så var det GOTY, och det måste det nästan vara , för de har slutat sälja resistance löst... och ja, det är ett mycket bra pris...

Jo, vi lirar endel...
Vi kör varje måndag och så kör vi lite i veckorna, dock så har inte jag varit med på sistone, för jag har haft lite att göra i skolan, men nu är proven över för ett tag, så nu ska det liras... :D
...000... =)

griffin

Minns inte vilka add-ons det var men resistance är inte omöjligt.... den och en till i så fall. Det roliga var att den ena add-onen såldes separat precis bredvid för 150:-. Undrar om nån köper den, lol. Skall fan sticka ned och köpa skiten, 150:- för nåt välgjort är rena välgörenheten, oavsett hur mycket man lirar. Köpte ju UT2K3 för 150:- förra månaden och det rockar ju! :)
snappahead

JStar

Det är OFP, Red Hammer-kampanjen och Resistance... allt för 150... vilket är ett kanonbra pris. Go for it! Vi förväntar oss att se dig online snart. ;)

/J

griffin

Borde man inte vara tveksam att köpa ett sånt gammalt lir? Njoaoa... kommer nog köpa det ändå :D Om inte annat kan man njuta av hög och stabil FPS.... :)

Skall ändå ned på stan och köpa 30-års present till flickvännen, nåt litet tröstpaket till mig själv kan jag alltid smita ned i shoppingkassen :D

Faen va gött :)
snappahead

Horizon

Det är ett bra pris, med tanke på att jag köpte samma grejer för 700 spänn för ett år sedan. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

QuoteOriginally posted by griffin
Borde man inte vara tveksam att köpa ett sånt gammalt lir?

Du behöver inte alls vara tveksam förutsatt du gillar denna typen av lir... OFP har iofs nästan 3 år på nacken men är fortfarande den bästa simulatorn i sin genre, ingen annan har lyckats komma ens i närheten IMO! Och tack vare editorn, scriptspråket samt alla 3:e parts addons som finns att hämta hem så har du/vi att göra tills OFP 2 släpps :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<