News:

No significant change

Main Menu

Liten fråga bara

Started by griffin, October 27, 2003, 09:11:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Ok, thats it! Inte för jag behövde övertalas men bara att få betala 150 för nåt Horizon pyntade 700 för gör det värt det :D fniss

Expect to see me online some time soon :) På med skyddsvästar och ducka, för jag siktar som en kratta! ;)
snappahead

Horizon

QuoteOriginally posted by griffin

Ok, thats it! Inte för jag behövde övertalas men bara att få betala 150 för nåt Horizon pyntade 700 för gör det värt det :D fniss

Expect to see me online some time soon :) På med skyddsvästar och ducka, för jag siktar som en kratta! ;)

:p

Det finns bara en sak du behöver veta/lära dig när du lirar online med oss andra.

*Spring ALDRIG framför Horizonten i strid!*

Jag skjuter på allt som rör sig åt fiendehåll när det blir hett om öronen. Fråga granQ om du undrar... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

QuoteOriginally posted by Horizon

QuoteOriginally posted by griffin

:p

Det finns bara en sak du behöver veta/lära dig när du lirar online med oss andra.

*Spring ALDRIG framför Horizonten i strid!*

Jag skjuter på allt som rör sig åt fiendehåll när det blir hett om öronen. Fråga granQ om du undrar... :D

Hehe, det är uppfattat. OPF GOTY Editition står nu i samlingen :D Installerar as we speak!
snappahead

griffin

Ok, 1.91 for GOTY, 1.92 och 1.94 nere... Kan nån reda ut röran, vad är till vad?

Och vad "behöver" jag mer i form av community add-ons, maps etc?
snappahead

griffin

RTFM. :D

Lysande helt enkelt!

Men bestäm er... är det 1.91, 1.92 eller 1.94 jag skall ha?
snappahead

Jotte

Alla 3 :D
1.91 är den senaste fullversionen.
1.92 och 1.94 betorna är inbördes kompatibla men inte kompatibla med 1.91.
När vi kör så nyttjar vi 1.92 eller 1.94.

griffin

`mkay.

Och alla dessa addons och hires packs jag honkar linan med nu då, ställer de till nåt eller är det bara att dunka in och vara lycklig? Jag menar, det kan ju vara så att man *kan* installera ditt eller datt men då funkar inte nåt annat eller att man absolut inte får kombinera just den med den där... etc...
snappahead

Jotte

Det bästa är att installera 3e part addons i mod folders
Sök på mod folers på http://www.theavonlady.org/theofpfaq/
Där förklaras också lite av anlednignarna till varför man bör använda mod folders
( direkt länk http://www.theavonlady.org/theofpfaq/resistance/customize/modfolders.htm )