News:

No significant change

Main Menu

F4UT must stop

Started by KeyCat, October 03, 2003, 00:18:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Fick nys om denna tråd på Atari's forum... Han som postar (shadow817) påstår sig vara Claude Cavanaugh (vd för G2 Interactive, Inc.) även om jag tvivlar på det? Men om han talar sanning och det är han så gräver han nog G2i's egen grav IMO...

F4UT must stop

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Triton

Jodå, det är han, det måste det vara... samma budskap är lagt in på alla forum, har sett det på FF, F4HQ, F4 Community så långt. Tydligen är shadow817 banned på FW , konstigt va? :D
Triton
Tactical Engagement Center

Triton

Och som jag förstår det, så är ALL vidare utveckling av Falcon 4.0 förbjuden nu utan avtal med G2i. X-(
Innefattar alltså även rena data-edits, cockpits, skins, theatres etc etc. :-( :-(

Han gräver inte bara sin egen grav utan även communityns.
Triton
Tactical Engagement Center

Assassin

Alla rykten är sanna.
Han har skrivit och svarat på folks frågor över på f4community.com

Det är en dyster dag i Falcon 4's historia.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

TrakDah

Som sagt: få "communityn" att lägga ned 1000s mantimmar på att utveckla, sen kan "vi" (G2i) packetera det färdiga gratisutvecklade programmet och tjäna storkovan på det.

Trodde ni/nån att denna dag inte skulle komma? Jag har varit övertygad om det sen dag ett... Gratis är bäst, speciellt när hårt arbete läggs ned för ett vinstgivande företags räkning.

/TD

josh

jopp jopp. Vi får se vad som händer...

SP4 testarna fick den senaste betan igår, och testerna fortsätter ivf tills vi hör något från Management.

/Josh

Horizon

Vilken soppa... inte undra på att man tröttnar lite på hela maskineriet kring F4... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte