News:

No significant change

Main Menu

Benchmarksims nya EXE-edits...

Started by Clark, September 21, 2003, 12:44:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Clark

Kolla här:

http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=49407

Ladda ner och kör. Fungerar utmärkt med mycket bättre grafikkvalité. Kul att de har fått tillåtelse att göra exe-ändringar igen.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

SledgeHammer

Hmm... både kul och lite negativt.

Men det är bara mina funderingar.
Mvh  - Stefan -


Clark

Eftersom det är i samförstånd med G2i så är det väl nästan endast positivt, eller? Bättre att det händer nåt med Falcon i väntan på Falcon 5 som aldrig kommer. Och grafikförbättringar är ju riktigt trevligt, jag ser framförallt fram emot bättre moln och väder, och det är ju definitivt möjligt nu.

/C

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

KeyCat

Har inte följt alla turer kring Falcon 4 det senaste året men tycker också det verkar som ett steg i rätt riktning. Bättre modellering av väder etc. är definitivt välkommet.

/Christer (a.k.a KeyCat)
>> It's all about teamwork! <<

Triton

Utan exe-modifieringar så hade Falcon gått sotdöden till mötes till slut, men nu finns hopp om förbättringar som man bara kunde drömma om tidigare. :)

Visst, G2i kommer säkert att försöka använda sig av de förbättringar som gjorts... men om de inte kommer med en hel del ur egen fatabur så lär inte många handla deras högst eventuella produkt hursomhaver.

Win-win situation IMHO.  :D
Triton
Tactical Engagement Center

Triton

Håller med, men jag är rädd at sourcekoden inte kommer att delas ut... den är värd lite för mycket för det, de som nu har ett avtal med G2i/Atari är nog strängt förbjudna att läcka den koden. :-/
Triton
Tactical Engagement Center

KeyCat

Inte för att det direkt spelar någon roll men det skulle vara intressant att veta varför Benchmarksims fick dispensen för EXE-hacks och inte till exempel UT?

Hur som helst hoppas jag precis som alla er andra på det bästa för Falcon 4 :)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Assassin

Jag ser det hela positivt.

Dessutom, testar man exe-editen så verkar allt vara både snyggare och snabbare. (det senare är säkert en placebo effekt från mitt håll) Är härligt att zooma upp till 25.000 feet och bara njuta av haze utsikten.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)