News:

No significant change

Main Menu

TEC sjösatt

Started by Triton, July 27, 2003, 02:27:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Triton

Tjena!

Jag har knåpat på en website för att kunna dela med mig av de TE's jag bygger. Det är väl det enda jag duger till när det gäller Falcon 4 så jag kör på det. :D

Siten är inte färdig men jag vill inte vänta längre... skulle ha kört igång den för minst en månad sen så nu lägger jag upp den och de missions jag har.

För tillfället har jag missions till SP3 Korea, SP3 Balkans, Free-Falcon Korea samt RP5a.
Ska även göra missions till ODS, Vietnam samt Korea 2005 för SP3.

URL är: http://www.holmsund.nu/tec

Hoppas det smakar! :)

Triton
Tactical Engagement Center

SledgeHammer

Skoj!

Men en personlig reflektion... det kändes som att klicka in sig i en labyrint. Nu skriver du ju att sidan inte är färdig men kan du kanske minska antalet steg "ner" i strukturen? Det skulle kännas trevligare att klicka in sig på.
Mvh  - Stefan -


Bax

Snyggt !
Skall tanka hem och prova. Jag fick lägga till www i adressen för att komma in på sidan ?
Triton: jag vet inte om du varit med i diskutionerna vi har haft om att skapa en serie tränings TE för NoSig.
Om du orkar så hade det varit guld och göra en serie TEÃ,´s med samma mål med olika svårighets grad tex först utan motstånd och sedan med ökad svårighetsgrad så att newbies kan jobba upp SA utan att briefa nya mål hela tiden och så man känner igen sig i omgivningarna.

Av egen erfarenhet så var det ett kanon bra sätt att komma in i Falcon ( någon i NoSig guidade igenom mig i en serie TEÃ,´s för en massa år sen med detta upplägg)
Eftersom man går mot samma mål så ökar Situational Awerness hela tiden och man kan enklare tampas med den ökade svårighetsgraden.
Vidare så vore det bra om TEÃ,´na hade flera flighter så att man kunde variera antalet deltagare, kanske 2 till 10 eller nått.

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Triton

QuoteOriginally posted by SledgeHammer


            Skoj!

Men en personlig reflektion... det kändes som att klicka in sig i en labyrint. Nu skriver du ju att sidan inte är färdig men kan du kanske minska antalet steg "ner" i strukturen? Det skulle kännas trevligare att klicka in sig på.

Jag håller med om det, senare kommer jag att pill ihop en frames-site istället för lite bättre överblick. Skulle gilla ASP men har inte haft tid att sätta mig in i asp än. :D

Triton
Tactical Engagement Center

Triton

Hej Bax,

jodå, det är ett kanonbra sätt att bli varm i kläderna för en newbie.
Lär inte kunna lova något när det gäller att sy ihop en sådan serie TE's dock, jag har händerna fulla som det är.

Ska se om jag kan anpassa en gammal A-G training TE som jag byggde för ett år sen eller så, gäller bara att hitta igen den... :D
Triton
Tactical Engagement Center

Triton

Har lagt till 5 st TE för SP3 Korea som Budds har skickat in, ligger under Submitted TE's.
Triton
Tactical Engagement Center

KeyCat

Tackar! Dessa kan komma väl till pass när man skall flyga in sig på SP3 igen.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

SledgeHammer

Wupps. Frames. Aggghhhh!

=)

Nej, personligen gillar jag inte frames... Men gör du det snyggt så är du förlåten. :D
Mvh  - Stefan -