News:

No significant change

Main Menu

TEC sjösatt

Started by Triton, July 27, 2003, 02:27:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Triton

QuoteOriginally posted by SledgeHammer


            Wupps. Frames. Aggghhhh!

=)

Nej, personligen gillar jag inte frames... Men gör du det snyggt så är du förlåten. :D

Har tänkt mig en smäcker Topframe enbart, så det blir inte så stor skillnad. :D
Triton
Tactical Engagement Center

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Triton

#10
Tjahapp, jag beslöt att skippa frames. Jag kör som det var men har reducerat antalet nivåer drastiskt, det är ruggigt mycket lättare att navigera nu.
Jag har lagt till en del länkar oxå samt en News sektion på indexsidan så man ser om det hänt nåt sen senast. :)

Den ligger numera på http://tec.freefalcon.com , den gamla adressen gäller inte längre.
Triton
Tactical Engagement Center

Lupson

Trevligt! Jag har ett förslag dock: Skriv en mindre text intill varje uppdrag så man i det stora hela vet vad uppdraget går ut på - ex. vilket flygplan man avses flyga, om det är A-A eller A-G osv. Att ladda hem och installera ett TE utan att veta vad det egentligen handlar om är åtminstone jag lite seg att göra.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

För bövelen Luppe, ändra genast din signatur! Jag klår dig med hästlängder i 3DMark2001! :)

Sorry för att jag kapade tråden lite. Skall genast tanka lite TE's som bot. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Triton

Har lagt till 5 nya TE, tre är för SP3 + Balkans, de andra två är för FF2.
Hyt om nån har problem med de två för FF2, en annan kille fick CTD när han försökte använda dem.... jag har BMS installerat och undrar om det spelar in.
Jag kanske måste se till att inte använda BMS alls om den strular till TE'na. :-/
Triton
Tactical Engagement Center

Triton

Förresten Lupson, tack för feedbacken. :)
Alla TE's har en medföljande briefing som talar om vad uppdraget går ut på om det är någon viss flight som ska flygas så jag kör nog på den linjen, det spar en hel del plats på sidan oxå. ;)
Triton
Tactical Engagement Center

SledgeHammer

Snyggt! Nu är det inte lika mycket labyrintkänsla heller! =)
Mvh  - Stefan -