News:

No significant change

Main Menu

GrpCh Lupson

Started by Jotte, July 09, 2003, 21:22:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Jotte

Ett ypperligt jobb som gruppchef av Lupson ikväll. :)
Vore kul om du var med oftare. :D

Tack för en kul session grabbar!!

Shar

Kan bara hålla med!

Fin-fint jobbat där. Tycker det blev lite svettigt där ett tag när de flesta tagit sig ner i byn, och man låg kvar uppe i buskarna. "Det är typ en grupp bakom er" Samtidigt som man hör kulorna som viner bredvid öronen från prickskytten. Vågade knappt flytta på sig. :p
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Lupson

Tack för berömmet! Det var riktigt roligt! Har inte spelat så bra MP Flashpoint förut. Att köra ett och samma uppdrag i 1Ã,½ timme med många intensiva strider var riktigt kul, jag kommer lätt hänga på fler gånger!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Instämmer till fullo... och nu fick ni ju se hur en 125mm granat skall nickas också! :D

För övrigt anser jag att herr gruppchef skall röja min position endast när de ryska T-72'orna inte längre är kapabla att skjuta. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Horizon: Röja din position?? Jag låg för bhöfvelen 100 meter ifrån dig! Däremot klickade mitt omladdningsbara pansarskott när jag skulle blåsa T-72:an, så han hann få iväg en granat mot dig. Fast det behövdes ju 2 AT-4:or i honom för att han skulle sluta jiddra så...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Jotte

#5
Du röjde dig själv Erik :p . När du var vid hörnet började T-72:an snurra på tornet (ljudet hördes), mao den blev aktiv och då är det bara en tidsfråga innan den nitar dig när du sitter framför den. Ge dig! :p :D

Om du nu ska "anklaga" Luppe för något så var det väl isåfall när vi stendog under den våldsamma landstigningen första gången. Oj vad ctrl njöt !! :D

Shar

Hehe jo, första gången var en riktigt klassisk landstigning ala old school Kustjägar mottot "Pannben!" :p
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Lupson

Jo, som gammal amfibiesoldat har man kört "våldsam landstigning" några gånger...som tur är utan skarpskjutande fi....
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X