News:

No significant change

Main Menu

GrpCh Lupson

Started by Jotte, July 09, 2003, 21:22:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Jag vägrar ge mig, jag blev förrådd! Någon telegraferade min position till fi i stridsvagnen och sedan var det bara för dem att börja mata granater åt mitt håll! :D

För övrigt kan jag ju bara hälsa att förrädaren fick sina fiskar varma i form av en Shilka ute på udden, i slutet av uppdraget. Vem det var? Ja det får ni fråga Lupson om... :p

Jag låg och siktade på Shilkan med min enda återstående (omladdningsbara :) ) AT-4, men medan min granat var i luften, hann han göra pommes frites av Luppe. Sorry, mannen. Jag gjorde allt jag kunde för att hjälpa dig, men det var rätt kul att höra din förvånade kommentar: "Vad faan var det där!?" ... :D

Kudos till ctrl för ett riktigt roligt uppdrag! Mer sånt!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Håller även med om att den första omgången var den bästa. Magnus måste haft ett riktigt mjugg-leende i ansiktet när vi närmade oss udden i våra obromsade attackbåtar... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Hade det inte varit för Shilkan så är udden inte ett så dumt alternativ eftersom vår lilla styrka då får två stycken vattenmassor som flankskydd under framryckningen mot byn. Som Ni märkte blev det rätt hett om öronen inne i skogen när lede fi kom från alla håll....

Mer Flashpoint!!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Jotte

Udden var å andra sidan ett så naturligt mål/landingsområde så det hade varit väl "korkat" om lede fi hade lämnat den obevakad. ;)  
Ctrl's hjärtliga råskratt över TS var ganska målande för hans ansiktsuttryck! :D Själv log jag ganska rejält oxå iofs för jag hade ju spelat det några gånger innan. :)