News:

No significant change

Main Menu

JAS Gripen för SP.....

Started by Jotte, March 23, 2002, 17:06:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

weezer

Phlerp min vän,
Har du pillat lite till på modellen?? Har varit i kontakt med lite modell folk, och DIN model har fått ordentligt BRA betyg...Vore kul om du kunde kontakta mig..via mail eller så..behöver diskutera lite saker..=)

Fridens kastanjetter,
Weezer
HOTAB - Hands On Throttle And Beer

Violator

#137
Ööhh, ok det är inte Gripen men jag såg nåra beta-shots (tror de var på Frugals) från
SP4 och minsann fanns det inte en bild av en Viggen! Ingen aning om den är flygbar
dock!
Har en fråga oxå: är Track-Ir värt dom 1495:- den kostar?

Åh f-n är det en till från Staaan här? Vad är oddsen?

Clark

Jodå, både Gripen och Viggen är med:






/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Lupson

Oj vad läckert! Skall bli roligt att testa i SP4 när/om det släpps..
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Clark

Nja, jag hittade bilderna på Frugals World och de är från FreeFalcon2-betan. Så jag vet ej om de kommer ingå i SP4, vilket jag verkligen hoppas de gör...

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

BEQ

Härmed deklarerar jag att om de ingår i SP4 kommer jag att börja köra Falcon igen. :D

/BEQ

.. det kanske kommer att ske ändå... ;)

Triton

QuoteOriginally posted by Clark


            Nja, jag hittade bilderna på Frugals World och de är från FreeFalcon2-betan. Så jag vet ej om de kommer ingå i SP4, vilket jag verkligen hoppas de gör...

/C

Den stora skillnaden mellan FF och SP är allokeringen av CT-numren som jag förstått det.... men man kan hoppas att de börjat snacka sinsemellan så att de kan samordna DB'na. Om inte annat så går det antagligen att lägga till Viggen och Gripen modellerna från FF till SP4, kanske med en F4Patch-addon så man kan lägga till dem utan att sabba sin install. :)
Triton
Tactical Engagement Center

ft

QuoteOriginally posted by Violator


            Ööhh, ok det är inte Gripen men jag såg nåra beta-shots (tror de var på Frugals) från
SP4 och minsann fanns det inte en bild av en Viggen! Ingen aning om den är flygbar
dock!
Har en fråga oxå: är Track-Ir värt dom 1495:- den kostar?

Åh f-n är det en till från Staaan här? Vad är oddsen?

Två till... bodde på Norrböle till -95. :D

 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus