News:

No significant change

Main Menu

Något att se på TV?

Started by Mr Jim, June 01, 2003, 20:50:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Brukar inte Discoverys program ha en tendens att gå i repris ett antal gånger?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

F16_Filur

Nix, det gäller bara sådant material som alla redan sett minst tusen gånger. Särskilt intressanta program som detta raderas alltid direkt efter sändning på säkrast möjliga sätt. :D

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Dubble0zero

Hmm, jag hade tydligen missupfattat discoverys hemsida...
Serien heter visst tidernas främsta vapen, och i kväll handlade det om jaktflygplan...
Riktigt bra program, dock så saknade jag några svenska flygplan, men det är klart, de har ju  knappt använts på riktigt, så det kan ju vara en anledning till att de inte nämndes...
...000... =)

Mupp

Det var skoj, men var det inte lite konstiga val här och där? F-117? Den har väl på sin höjd flugit stutt i nånting nån gång, knappast top 10 fighter of all man kind for as long as some old guy can remember. Nåja, Brucan var med, allt är glömt och förlåtet.

Dubble0zero

Om jag får gissa så är det så att de tog med F-117 för att det är ett stealth plan, inget annat...
I inledningen på programmet så sa det att de utgick ifrån allt i form av tekniska data till hur flygplanet hade presterat "in action", och även det estetiska (vilket i min mening är helt befängt när man pratar om saker som är gjorda för helt andra uppgifter)...
Så därför tog de nog med F-117 som avancerad konstruktion...
...000... =)

F16_Filur

Tyvärr ingen Leopard, men... inatt 21/10


Tid: 0200 - 0559   ShowView | 75845353 |

Titel: Dödliga stridsvagnar - Imdb

Övrigt: Cromwell - en brittisk tungviktare. Den snabba och rörliga Cromwellvagnen genomgick flera utseendemässiga förändringar innan den till sist begick sitt elddop i Normandie 1944.

( Programmet slutar 03:00 )

BEQ

Idag 051024 - SVT2 2030 - Kontroll. Reportage om flygsimulatorspelare.