News:

No significant change

Main Menu

Något att se på TV?

Started by Mr Jim, June 01, 2003, 20:50:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Ja den var sevärd även fast jag somnade ifrån den sista halvtimmen.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Hehe, ja det där lät ju bra... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Avbröt mitt BF2-spelande för att kolla på första avsnittet i "Kommissionen". Kanske inte helt estetiskt tilltalande med lite billigt foto, men storyn i första avsnittet var jäkligt bra. Hoppas den väcker en hel del tankeställare hos våra folkvalda.

Magnus

Håller med. Gillade första avsnittet skarpt.

Favorit citatet hitills var typ så här:

- "Grabbarna från Ing 3 kan ta sig in och bygga en bro för att ersätta den sprängda, men Facket sa nej!"

Annars belyste serien med över förväntan skarphet de vanliga bekymren med kommunikation och hur kaos ser ut. Skulle liknande situation hända i verkligheten skulle jag se ett liknande scenario framför mig.

BEQ

Ja, gillade också det där. Sverige är fantastiskt :D

Fast jag tyckte att de sa Ing 1 och manusförfattarna verkar ju ha missat att vi la ner Ing 1 för nästan 10 år sedan.

Mr Jim

#157
31 Augusti - 2005

SVT24 - 15:30 - Gränsöverskridande brottslighet
Polisens kompetensdagar. Vilka är de internationella brottslingarna? Hur sårbart är vårt samhälle för gränsöverskridande brottslighet och hur kan den bekämpas? Johan Engvall, doktorand vid Uppsala universitet ger en bild. Inspelat 19/5 [17163851]

Samma datum

SVT1 - 20:00 - Stina om Arnold Schwarzenegger (20:30)
Samtalsserie från 2005. Del 1 av 6. Stina Lundberg Dabrowski är den första utländska tv-journalist som gjort en längre intervju med Arnold Schwarzenegger sedan han blev guvernör i Kalifornien. Han berättar personligt om den fattiga uppväxten i österrike, som drev honom att bli världens mest framgångsrike bodybuilder och en av världens högst betalda skådespelare. I intervjun kommenterar Arnold Schwarzenegger för första gången den i USA fängslade Annika östberg. Text-tv 199. Även 1/9 och 3/9. [734]
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Intervjun med Arnold får inte missas! Glöm inte heller Dokument Utifrån imorgon den 1 september. Handlar om Putin kom till makten i Ryssland. Verkar intressant.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=26895&a=431599
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ

Hörde att "Why we fight" skulle gå i repris. Någon som vet när?