News:

No significant change

Main Menu

Ett par sjysta bilder bara

Started by TrakDah, April 13, 2003, 19:05:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

Sorry jag kväver ert eventuella modem, men några av dessa var bra - tycker jag :)

/TD

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

griffin

Sweet! *mys*

Men du, SledgeHammer - menar du verkligen vad du säger? I så fall har jag.... TON med bilder på lager att bidra med! :D

Appråpå det, ingen har frågat och jag har glömt, men det har missats lite kalendrar! Skall genast dyka ned i arkivet och se vad jag hittar :P

Griffin

snappahead

SledgeHammer

Öh, griffin, [glow tcolor=yellow, fcolor=red, size=3, strength=2]GLÖM[/glow] att jag sa nåt...!

:p

Men... man kanske skulle komma och hälsa på med en DVDbrännare och ett paket skivor? :D
Mvh  - Stefan -

griffin

Snyft, nu blev jag nästan sårad. Eller... inte... alls.

Jaså, med en DVD, då duger jag? ;)

Nåja, seriöst - jag delar faktiskt gärna med mig. Och välkommen förbi är du/ni alltid :D

(jag har trots allt lite roliga bilder!)

Griffin
snappahead

SledgeHammer

Bli inte ledsen nu... jag tänkte mest på min stackars telelina som kommer att brinna av om du lägger ut alla tuffa bilder här =)

[seriös] Norrköping..? Hmmm... kanske det. Har lite släkt i Linköping så då kan man ju ta en tur dit och hälsa på (sa jag att jag är född i Linköping..?) [/seriös]
Mvh  - Stefan -

griffin

Nädå... det skall mycket till innan jag blir ledsen av nåt nån säger här! Ja e tuffare än somliga tror! :D

För fasen! Förvarna lite så sätter jag på kaffet! (Eller tar fram whiskyn om det är den tiden på dagen). :)
snappahead

Phlerp

"Den tiden på dagen"? Whisky fungerar väl vid vilken tidpunkt som helst... :D