News:

No significant change

Main Menu

Ett par sjysta bilder bara

Started by TrakDah, April 13, 2003, 19:05:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SledgeHammer

Jepp, när som helst! Jag är fan av sorter från Isle of Islay. Bowmore och Laphroig är riktiga godingar =)

Framåt kvällningen kan dock även en cognac slinka ned...
Mvh  - Stefan -

griffin

Phlerp: alltid! Men men, ville inte säga det högt ;)

Jajjamensan SledgeHammer, det är ju Isle of Islay som jag lever för med! Lagavulin tycker jag också är fin. Men en Bowmore står där hemma med! Annars är väl Ardbeg något av en favorit!

Och konjak ja, fasen, det är nåt jag upptäckt på sistone!

Då var han där igen, Mr Offtopic! /me slaps himself for being off-topic! :p
snappahead

SledgeHammer

Cognac är underskattat av allt för många, men tur är väl det. Så mycket mera kvar till oss andra =)
Mvh  - Stefan -

Assassin

Så... tyckte du sa att du hade fler? :p  Upp med dem nu så vi får se. :D
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

Ojojoj... alltså, jag kan  lägga upp några men då behöver jag veta vad för typ av bilder... för jag tänker inte skena :)

Krascher? Vortex/rökeffekter? Motorer? Humor? Bomber&missiler? .... :D

snappahead

SledgeHammer

Börja med lite humor och en och annan bomb/missil! =)

griffin: Om du råkar vara i Karlstad/Kristinehamnstrakten så är du välkommen in!
(Det gäller er andra också, juh!)
Mvh  - Stefan -

Andreas

QuoteOriginally posted by griffin

Ojojoj... alltså, jag kan  lägga upp några men då behöver jag veta vad för typ av bilder... för jag tänker inte skena :)

Krascher? Vortex/rökeffekter? Motorer? Humor? Bomber&missiler? .... :D

Helikoptrar :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO