News:

No significant change

Main Menu

FN drar sig ut Irak

Started by JStar, March 17, 2003, 23:30:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JStar

På nyheterna nu... FN drar sig ur Irak. Inspektörerna packar.

Måtte gudarna välsigna alla... nu smäller det.

/J

Jotte

Såg Bush tal nu........ :-OO

Inte för att jag håller på Saddam men när Bush "blåljuger" och säger " ..America and the world have done nothing to deserve this threat..."  
Vem i tusan var det som gösslade Saddam med vapen och tekonologi under 80 talet då? (USA , Frankrike och Storbritanien för att nämna några) :-OO

SledgeHammer

Som vanligt så är det, tadaaaa, alla som vill tjäna multum på vapenhandel.
Sverige är ju sååå snälla och exporterar bara till länder som inte krigar...
Mvh  - Stefan -

Mr Jim

Så vad sätter ni för odds för Saddam då? Bin Laden lyckades ju fly, tror ni dom plockar Saddam?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

JStar

Tror nog att de tar Saddam... och det kommer att bli liv om det. Att gå in för att störta en statschef och hans styre... det är allvarliga saker. Snart dags att bygga bunker i källaren.

/J

Horizon

QuoteOriginally posted by JStar

På nyheterna nu... FN drar sig ur Irak. Inspektörerna packar.

Måtte gudarna välsigna alla... nu smäller det.

/J

Gudar finns inte. Vi bestämmer själva vårt öde... (och det verkar ju inte gå så bra just nu :-X ).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

QuoteOriginally posted by JStar

Tror nog att de tar Saddam... och det kommer att bli liv om det. Att gå in för att störta en statschef och hans styre... det är allvarliga saker. Snart dags att bygga bunker i källaren.

/J

Här i norrland är det så kallt så hit kommer inga baciller ;)
Skämt åsido, jo du. Nu visar världens enda supermakt att den skiter i världsopinionen. Ganska allvarligt att folk ur Storbritanniens regering avgår pågrund av detta också.

Jag är mest orolig för hur man ska klara att bygga upp ett "demokratiskt" Irak, planen går ju ut på att lämna många av "eliten" kvar i byråkratin. Ska bli intressant hur valet blir i USA sen också.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

Skyddsmask PÅ! .....

Skyddsrum finns i källaren av hyreshuset jag bor i... och där e mitt förråd dessutom, så jag har paxad plats. :D

Editerat på grund av otydligt "tal" genom skyddsmasken..... ;)