News:

No significant change

Main Menu

Nästa LAN?

Started by Assassin, March 12, 2003, 10:56:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Nix - har inte hört nått än men väntar mig en "inkallelse order" på måndag.
Annars så får väl RedOne ta det via denna förträffliga offentliga kanal :)
Sthlm ! du kanske kunde åka fågelvägen med Ctrl :D

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

Inte riktigt likt Redone att dra ut på en "inkallelseorder". Enda ursäkten jag kan tänka mig är att vi alla har mycket att göra, även på helgerna. Jag har erbjudit mig att ta emot er som kommer på fredagen då Redone, enligt rykte, tittar på Mark Knopfler i Göteborg.

Jag kan tyvärr själv inte deltaga denna gång men hoppas på längre "marschberedskap" nästa gång.

Swebeast standing by...

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Maverix

Det är kanske bäst att vi träffas på lördag allihopa, Fredag verkar inte bli någon "flyg" dag ändå.

Maverix

Assassin

Det hade kanske varit något iochmed att då sover man bara över en natt och slipper komplikationer som alltid följer flerdagsövernattning på golv med sovsäck. ;) Fast mindre F4 spelande då... hmm..
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Obizzz

fast jag kör ju hellre ner på fredagen annars går ju halva dagen bara åt att köra bil :/ vi kan väl träffas och sätta upp datorer och så de som kan och hitta på nåt annat på kvällen äta eller så och sen lägga oss tidigt så man är igång på lördagen sen?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Maverix

Ingen vägbeskrivning så,,, det kan ta TID!

Maverix

Maverix

Jag vet inte var "flygplatsområdet" är.

Maverix


Bax

Flygplatsen ligger i norra delen av stan.
Jag tror det är skyltat från E6.
Man kan alltså lugnt passera Eurostop ( det stora hotell som ligger på högersida om E6 om man kommer söderifrån).
Flygplatsen ligger väldigt nära stan.

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW