News:

No significant change

Main Menu

Nästa LAN?

Started by Assassin, March 12, 2003, 10:56:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

Ledsen att jag inte kan vara med den här gången, gubbar. Det hade varit jättekul att träffa er igen!

Jobbar som en liten blå varje vecka, och har varit uppbokad varje helg fram tills nu, så jag behöver lite kvalitetstid med flickvän och kompisar.

Återkommer gärna till nästa happening! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Assassin

"kvalitetstid med flickvän och kompisar."

Men det kan du ju få på LAN'et. Flickvännen är F-16'en och kompisarna är Nosig teamet. :D
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Bax

Just det, kvalitetstid med kompisar :D

Tack för filerna Maverix !
Tittade på JSTAR replay och det verkar ha varit ett genombrott för dom våra kring midnatt mellan dag5 och 6 kring centrala höglandet NO om Seoul.
Vad har ni kört för missions vid den tidpunkten ? - verkar iallafall varit framgångsrikt.

Denna "spearhead" måste utnyttjas !
Ett förslag är att använda den berömda kniptången. Om vi kunde slå ut broar och logistik från vår centrala spjutspets mot öster och väster så kanske vi kan förmå våra trupper att röra sig åt samma håll och på så sätt innesluta framför allt trupperna norr om Seoul.

Annars så verkar ju deras flygbaser kraftigt reducerade - tänkte ta fram en bild över flygbaser som är operativa.
Air deffence center NO har fortfarande lite aktivitet - ett lämpligt mål kanske !

mvh
bax

Bax
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

#51
vad innebär en tachotimme för en som inte är helt införstådd med alla termer?

edit: kan väl passa på att meddela att jag kommer på lanet, har redan meddelat Lasse om detta.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Obizzz

ok jag förstår (tror jag hehe)

hur länge tar det att flyga till Halmstad då?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

FÖR länge, den har ju propeller... ;-)
Mvh  - Stefan -


Bax

Det låter ju kanon Ctrl - somjag tolkar det så tänkte du ta en utcheck på High performance SE alltså C-182, stämmer det ?

Bellanca är väl taildragger - klart go WW2 feeling alltså, men lurigt i x-winds.

I vilket fall är det ju många faktorer som tillkommer som kan strula till inför LAN - se till att du sköljer ner en snaps till vädergudarna !

mvh Bax
Alltså kör man maxvarvtal hela tiden så sticker tachotiden iväg och det blir dyrt.
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

Är det någon som fått detaljerade uppgifter om LAN träffen? Jag har inte fått något mail från RedOne om detaljer mm mm.
För min del så kan jag inte komma förrän på lördag, är på "kurs" i Stockholm på Fredag och är inte hemma förrän ganska sent.

Maverix