News:

No significant change

Main Menu

Poäng i 3DMark2003 =)

Started by Horizon, March 10, 2003, 12:48:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

6380 !!! otweakat firstrun
No bucks, no Buck Rogers !
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

griffin

Suck. Jag får massa semesterpengar från jobbet i vinter nångång. Ny fläkt som kyler datorn, sen vågar jag. Det är nämligen redan varmt som det är, antingen är bulkfläkten kass eller så är jag kass på att få dit den, för det är irriterande varmt.
snappahead

Maverix

OK Bax du är KUNGEN för tillfället!

Själv har jag överklockat lite nu och poängen hoppade upp till 5875 från 5320.

http://service.futuremark.com/compare?2k3=1848895

Abit iC7MAX3
P4/800 @3.3Ghz
ATI9700pro128 Saphire 365/680
1Gb DDR PC3200LL Cas 6-2-2-2 FSB(@220)

Maverix

;)

TrakDah

yey!

5311 med mitt nya kort!
Klart bättre än de 1100 jag hade förr... :)

/TD

Andreas

Är det demoversionen av 3DMark2003 som ni kör med eller har ni köpt det? :-OO
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

QuoteOriginally posted by ctrl

Jag kör med demovarianten... gör inga specilainställningar med nått. Ska kolla vad jag får nu med senaste drivrutinen.

(jag vet inte hur det påverkas av vad man har för inställningar i drivrutinen, jag har exempelvis bästa kvalite på texturer och mipmap)

ctrl:\>> Du måste naturligtvis in under egenskaper för bildskärmskortet och ställa om allt till maximal prestanda, annars får du inga bra toppnoteringar för ditt grafikkort.

För... kom inte och säg att du hittills testat ditt grafikkort med FSAA påslaget!? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Maverix

Hör att du fuskar Horizon:p , givetvis ska man ha drivrutinen på "default" dvs. kvallité. Jag paseras nästan 6000 (5903) om jag väljer "prestanda" men då känns det inte rätt:D

Maverix