News:

No significant change

Main Menu

HGB LAN'et

Started by Assassin, February 23, 2003, 17:28:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

SledgeHammer

Jaha, nu börjar det krypa fram. Fler peruker? =)
Mvh  - Stefan -

Horizon

Jepp, om jag inte minns fel fick Fozz också en peruk. Frågan är om inte herr Mitic fick två peruker, men skyllde den ena på sin wingman Fozz. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fozz

Njae, nu är nog Horizonten ute o cyklar i dåligt väder.
Jag fick Assassin med en Slammer en gång, (och har en väldigt bra anledning för det...tycker jag iaf).
Jag flög bara som wingman åt Maverix en gång, och då hände inga otrevligheter alls. Bombs on target, och inga friendly kills.
Dock fick jag själv en slammer på mig en gång. Lite skum händelse, för jag minns inte att jag fick nån varning på den. Så jag kanske lyckades placera min F16 exact där hans Slammer hade tänkt flyga för att träffa den Mig som den siktade på.

Vad ni sysslade med under söndagen vet jag inte, då jag inte var närvarande då. :(
Alla generaliserar...

Horizon

QuoteOriginally posted by Fozz

Njae, nu är nog Horizonten ute o cyklar i dåligt väder.
Jag fick Assassin med en Slammer en gång, (och har en väldigt bra anledning för det...tycker jag iaf).
Jag flög bara som wingman åt Maverix en gång, och då hände inga otrevligheter alls. Bombs on target, och inga friendly kills.
Dock fick jag själv en slammer på mig en gång. Lite skum händelse, för jag minns inte att jag fick nån varning på den. Så jag kanske lyckades placera min F16 exact där hans Slammer hade tänkt flyga för att träffa den Mig som den siktade på.

Vad ni sysslade med under söndagen vet jag inte, då jag inte var närvarande då. :(

Neeej Fozz! Fel fel fel fel... Du ska hålla med mig när jag kastar skit på Maverix. Du anar inte hur det sved när hans AIM-9M träffade mig i rektum. Nog för att jag tvingas stå ut med Archers i häcken, men detta var nog droppen! :D

*för övrigt anser jag att Maverix bör läras en läxa*

Muahahaha... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Assassin

Yup, Fozz's Slammer träff var helt Falcon 4 problemrelaterat. :) So no hard feelings här inte iallafall. ;)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Fozz

Den stora 72Mb ACMI är uppe!
Den blev 16mb packad, uppackad består den av 14st små ACMI filer. Men det går ju o titta på ändå.

Det är iaf från första uppdraget vi flög i Campaignen, från det att första flighten nådde sin IP. Hur långt det sträcker vet jag inte riktigt, då jag stängde av den då vår flight var på väg hem. Men det mesta är nog med skulle jag tro.

Grytet2003 Strike1 ACMI
Alla generaliserar...

Maverix

Man blir nästan tårögd när man ser hur en välplanerad strike funkar till 97%.

Maverix:)

Fozz

Nästan tårögd?? Jag var tvungen att använda mina glasögon på LAN'et istället för mina linser pga alla tårar som faller när man flyger sådana uppdrag. :)
Jag är glad att allt funkade så bra som det gjorde, speciellt på det första uppdraget som ni hade planerat så fint in i minsta detalj. Heder och respekt åt Maverix och Zebra för det.
Alla generaliserar...