forts. LAN i Helsingborg 21-23/2

Started by zebra, February 04, 2003, 23:26:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bax

QuoteOriginally posted by Maverix

Hej Bax, det skada inte att ha 1 st "Backup" switch men jag har fått tag på en 24 ports 100 switch så nu har vi switch så det räcker. Jag har dock 1 st 19 tums skärm som någon kan få låna.

Maverix

jag tar med mig switchen som backup - jag har beställt en skärm men inte fått den än :-(  
Jag vore tacksam om jag kunde låna i värsta fall.
Jag har beställt helt ny dator (Asus P4G8X, Ti4200, iiyama 19") och hoppas på snar leverans annars är min backupplan min gamla överclockade Celeron300 och låna skärm.
Dessutom så har jag blivit klar med Martin Schmitts "Sim Light" som jag tänkte inviga på lanet
http://www.xflight.de/f16/
vi ses
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Obizzz

har lite samma problem som Bax varken cougar eller ny dator har anlänt och börjar oroa mig för att det inte dyker upp innan lanet och då blir det till att sitta på den här gamla PII 450 :-/

jaja det blir nog trevligt i vilket fall men sitta på 3GHz och Cougar hade ju varit lite roligare....

edit: kom på en sak nu.. är det teamspeak som gäller för comms? får nog ta och skaffa mig ett headset också :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Maverix

Jag reserverar skärmen till dig Bax, den extra switchen är välkommen. När det gäller Sim light så har jag inte kommit lika långt som du har, (Flytten kostar både tid och pengar) men jag tänker ha med min X-Key ICP.

Maverix
:)

Horizon

Glöm inte nu allihopa att ni fixar bra och fungerande versioner av F4 och SP3 inlagda. Strula inte med datorn det sista ni gör innan ni sätter er i bilen! Jag säger som KeyCat: If it ain't broken, don't fuzz with it. :)

Bax:>> Är detta med skärmen månne en repris på förra lanet? Har för mig att du hade liknande problem då. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

om den kommer ja annars sitter jag och muttrar i ett hörn ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Assassin

Ja just det ja, hade jag helt glömt bort.. headset är ett måste antar jag, och har fortfarande inte fått tummen ur och gått och köpt mig ett nytt.

vilka är bra och billiga? ;) Ingen som kan låna ut i värsta fall?

Och har en extra 17" skärm om någon skulle behöva.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

zebra

Headset är ett MÅSTE!!!!!!

Det funkar inte att köra MP utan att kunna kommunicera.

z.

Bax

QuoteOriginally posted by Horizon

Glöm inte nu allihopa att ni fixar bra och fungerande versioner av F4 och SP3 inlagda. Strula inte med datorn det sista ni gör innan ni sätter er i bilen! Jag säger som KeyCat: If it ain't broken, don't fuzz with it. :)

Bax:>> Är detta med skärmen månne en repris på förra lanet? Har för mig att du hade liknande problem då. ;)

Hahaha.. det stämmer Horizonten - du kanske skulle prova en karriär som detektiv!!
Jag njuter lite av att se burken som en slit å släng vara - men nu är det beställt en ny fin dator och skärm som jag skall vårda som alla andra!
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW