forts. LAN i Helsingborg 21-23/2

Started by zebra, February 04, 2003, 23:26:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

efter lanet kommer man nog vara sugen på mer F4 skulle jag gissa och jag bör få tillgång till ADSL under mars så då kan jag börja bli seriös :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Bax

Vilken version av TeamSpeak på Lan`et ?
Har vi funderat på hur vi skall köra (tex två kanaler- flight & Broadcast) - kan vara bra att veta för att programmera HOTAS.
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

har fixat headset också nu såg att det var skickat från dustin igårkväll det borde hinna fram till mig denna veckan...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

zebra

Tänk om vi fick ihop det till 22 ngn gång....:) Skulle vara kul o se hur en sådan kampanj skulle gå. Mycket planering blir det.....

z

zebra

Bax...
Har inte tänkt så mycket på någon annan version än TS1. Kanske dumt att ändra på det eftersom det är vad alla kör med på nätet. Där kan vi ju köra separata kanaler för resp. flight.

z:)

Obizzz

har fixat headset nu ska hämta ut det ikväll...

ska jobba hela helgen på att installera win 2000 så att min cougar fungerar också den funkar visst inte i 98 first edition... ser inte ljust ut för min nya dator får nog tyvärr bli den gamla på lanet men då vill jag ju iallafall få igång min nya cougar :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

weezer

#47
Hoppas ni killar får ett fantastiskt LAN. Tyvärr sitter jag lite väl långt upp på världskartan..(bistra, kalla norrland). Närmare bestämt i Skellefteå. Känns lite långt att åka..Jag hoppas på kontinuerlig uppdatering här på forumet, så även en insnöad kan ta del av kärleken:)

PS. CTRL, jag har skickat ett private mess till dig, vet inte om du läst det..hör av dig..

Weezer -Out
HOTAB - Hands On Throttle And Beer