News:

No significant change

Main Menu

ArmA/ArmA II nu?

Started by Horizon, January 18, 2003, 10:23:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Nice. Very nice. Me like. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

Trevligt trevligt...

Jag ligger för övrigt på TS nu, jag ska bara fixa lite mat, sen är jag redo att köra...
:)

Edit:
Maten klar och uppäten... ligger på TS tillsammans med Anders och väntar...
...000... =)

Slammer87th

Help needed...

Jag har installerat GOTY och patchat till 1.96 men sen är jag helt lost när det gäller Nosig pack m.m.!? Är det någon som kan tänka sig hjälpa en noob med att få upp installationen till Nosig std inklusive eventuella startswitchar m.m. Har tyvärr ingen tidigare erfarenhet av addons eller liknande i OFP!

/slammer

ctrl

man tankar nosigpacket, lägger det som en mapp "@nosig"
sätter "-mod=@nosig" i genvägen.

/Control som nu tar bort OPF från hd:n
(Ingen annan gör missions, jag ägnade en timme åt att fixa ett uppdrag ikväll, men det är bara bug på bug på.... Inte värt besväret, relaitymoden till BF2 lockar betydligt mer)
Control
87th Stray Dogs VFW

Rivvern_

Tråkigt att höra Control.

Jotte

Vad var det som buggade ctrl?

Horizon

Du behöver äta oftare ctrl, de där blodsockerfallen är inget vidare. Två till fyra timmar mellan måltiderna brukar vara bra. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ctrl

Njae, det var inte i vredesmod eller i annan kraftig affekt jag lämnade. Hade bara en känsla av uppgivenhet. Efter att ha sovit på saken käner jag likadant, för mycket jobb jämfört med vad man får.

Fast det verkar som om det är ett gäng som tycker om OPF med standard AI så ni kanske fortfarande kommer att vara ett ordentligt gäng som kör... ha så trevligt! :)
Control
87th Stray Dogs VFW