News:

No significant change

Main Menu

ArmA/ArmA II nu?

Started by Horizon, January 18, 2003, 10:23:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Ojoj, ja vi tuffar väl på så gott vi kan då. Med eller utan addons.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Slammer87th

Hiya,

Med tanke på Jottes post om Nosig std pack 1.1 färdig så vore det intressant att höra om det hänt något mer? Finns packet tillgängligt och vilken std gäller?

/slammer

Jotte

För tillfället har vi ingen host till 1.1 då KeyCats server är win98 baserad och inte klarade ~450 mb zipfilen. Har sneglat lite på andra lösning, tex filefront men är lite tveksam till det då vårt pack innehåller "osanktionerade" special modfieringar av vissa addons.

Horizon

Hehe, KC kommer att vara sista människan på jorden som släpper Win98. Men datorn startar snabbt säger han. :D

Jotte, om du bara skickar NoSiGpacket till mig så kan jag dela vidare till andra som vill ha det.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

Windows 98 SE är bra men XP är bättre :p

Orsaken till att jag kör Win 98 SE på den burken är att de har lite HW som saknar stöd i 2K/XP och dessutom är en 300 MHZ CPU lite i underkant för att XP skall trivas.

Blev själv lite förvånad att web-servern vägra servera en ~450 MB fil??? Hur som helst så kanske nedanstående gratis tjänst hjälper, gratis upp till 1 GB...

http://www.box.net

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Slammer87th

KeyCat tack för hinten!

Jotte, det går bra att dela ut fil publikt med direkt weblänk hos box.net. Jag testade att lägga upp ett konto under Nosig så skicka mig ett mail så returnerar jag  inloggningsuppgifterna!

grtz
slammer@87th.org  

Jotte

Har inte fått tid att mecka ihop det slutliga för NOSIG-packet, har kommit upp lite grejer som måste fixas innan 1.11, som det nu blir, kan släppas.
/edit har mailat dig nu slammer, kommer från min yahoo.se mail.

Ikväll tänkte dock jag och Clark lira lite gamla addonslösa ofp uppdrag som jag hittat i mina gömmor. Killen som gjort dem håller normalt sett god klass på sina alster. Vi börjar vid ~20.30. Väl mött för de intresserade. :)

Anders R

Nån som vill lira ikväll, trots det fina vädret?? Tänkte runt kl 18 lr nåt...Cti lr coop, spelar ingen roll för min del ;-)