News:

No significant change

Main Menu

F4 Red Flag - Team vs Team

Started by KeyCat, December 10, 2002, 17:53:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Intressant...

"The 99th VFS plans to Host the 444th VFS to test the procedures that have been created to fly Red Flags between two virtual squadrons.

The first tests (2 hops) are planned for Friday 13 Dec. The 444th will be the Blue team and the 99th will be the Red Team. Visit our Red Flag site if you want to learn more, signup or download our Concept of Operations"

http://www.99thvfs-ta.org/RF/RedFlag.htm

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Maverix

Vore kul, men en AKTIV flygning i några veckor krävs nog för att kunna konkurera.

Maverix


KeyCat

Det är sant Mav!

Märker varje gång vi flyger att 1 gång i veckan med F4 är för lite för att hålla sig i form och dessutom träna mer på det man är dålig på. Sen är den stora frågan hur pass stabilt Team vs Team är i F4? Det skall bli roligt att se hur det går för dem.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Maverix

Tråkigt att NOSIG folket inte är mer aktiva med Falcon, alla dessa ursäkter om att det finns mer här i livet än att sitta o flyga framför datorn kan ibland låta överdrivet. Vad gör folk under veckorna som tar så mycket tid att man inte kan sätta sig framför datorn efter 21.00 och flyga ETT välplanerat uppdrag med sina online polare?


Maverix

:-I

Clark

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

SledgeHammer

Ganska mycket?

Och nu sa du det! Det hemska S-ordet!!! *huga*

:D
Mvh  - Stefan -


Clark

Jo, jag spelar OPF (och det står jag för). Men jag flyger Falcon m.fl.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

KeyCat

Håller med Clark... Den tid som blir över brukar gå till OFP. Maverix, även du måste snart inse hur coolt detta lir är :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<