News:

No significant change

Main Menu

Swedish Battle Camp

Started by Andreas, May 15, 2006, 15:29:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp

Jag har fått mandat att säga att det nog ska finnas så att det räcker till dig också. Om inte annat så får vi ju en ursäkt till att släpa in dig till Max efteråt, det lär du ju inte vara van vid, din stackare (inte jag heller, jag tycker inte om studentlivet längre). Men vi har nog som sagt så att det räcker.

Andreas

Det finns faktiskt Max i Bollnäs om inte fulhamburgartarmen skulle få sitt på McDonalds. Men jag är en Sibylla i själen.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

Då ser jag också till att ha något ätbart med mig så blir vi väldigt flexibla :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Andreas

Vad tar man för linje (buss/tunnelbana) från centralen för att komma ut till Gärdet?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mupp

Nummer 69 från Sergels Torg går till Tekniska Muséet (heter det väl?), då kommer du till en av ingångarna precis. Vi går nog från stadion tror jag. Jag har varit där och smygrekat lite, skulle kolla om man kunde få några fina bilder, men det kunde man inte. Vi får välan hoppas på vädret imorrn, även om det verkar som om det ska regna. Surt.