News:

No significant change

Main Menu

Swedish Battle Camp

Started by Andreas, May 15, 2006, 15:29:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

Trist Sledge!

Jag ska nog både till Västerås den 22:a och ska nog titta till aktiviteterna den 22:a också.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

SledgeHammer

#10
QuoteOriginally posted by ft


            Beklagar, Sledge... fy fan vad lågt gjort!

Tycker iofs inte FM (eller andra arbetsgivare) har att göra med vad de anställda gör på fritiden så länge det inte menligt påverkar arbetet.


Tyvärr är man ju i tjänst 24/7 på en mission. "Fri tid" har man när man uppgiften för stunden är löst men någon fritid är det inte. Och en person i chefsposition på en mission har ju inte bara ett ansvar gentemot sin personal utan även mot mig som anhörig i Sverige. Så ja, lågt var ordet, från bådas håll.
Mvh  - Stefan -


Andreas

Jag fortsätter här i den ursprungliga tråden. ;) Det skulle vara kul att träffa er igen. Ska vi försöka spika en preliminär plats där vi försöker ses en viss tidpunkt, eller ska vi ta det som det kommer?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

Vad sägs om 12 vid räddningsbilarna? Vi säger hej/käkar lunch med Swebeast innan vi tar oss till lämpligt ställe att kolla HKP-uppvisningen.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mupp

Hur/vad tänkte ni käka? Vi är lite inne på pickenicke-köret, men samtidigt har dom ju läktare och grejer där inne. Är det nån som vet om dom tänker återuppliva gamla minnen och köra hkp-uppvisning "bland publiken", så som dom gjorde när dom hade hkp5? Isf tänker jag paxa större delen av läktaren.

Andreas

Jag har nog ingen möjlighet att styra upp någon pickenick-mat, men betalar gärna någon om någon vill ta på sig att göra det. Men då ska jag bli mätt! ;)
Just nu känns det som om jag har mask. Inte för att det kliar, utan mer för att jag känner mig omättbar, och lika hungrig en timme efter lunch som en timma innan.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO