News:

No significant change

Main Menu

Luppe tröstshoppar.

Started by Lupson, June 27, 2004, 13:49:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Gaaahhh!! Jag blir omkörd, frånsprungen, lämnad bakom, krossad, förnedrad... nästan sodomerad! :-(

Det här kräver handling! *kollar e-bay om någon kan tänka sig att sälja en gammal Cray-dator till mig...*

Btw: Grattis till grejorna Luppe! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

QuoteOriginally posted by Lupson

Med en nästan Horizon-mässig metodik plockade jag upp en sak i taget, ungefär som ett barn på julafton, tittade, inspekterade, luktade, smakade....eehh...

Förresten, spionerar du på mig!? Hur visste du allt det där!? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

QuoteOriginally posted by Horizon

Gaaahhh!! Jag blir omkörd, frånsprungen, lämnad bakom, krossad, förnedrad... nästan sodomerad! :-(

Det här kräver handling! *kollar e-bay om någon kan tänka sig att sälja en gammal Cray-dator till mig...*

Btw: Grattis till grejorna Luppe! :)

LOL :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Lupson

Efter ytterligare en del pill har jag skrämt upp den i fullt godkända 270 Mhz FSB! Fick iofs minska HyperTransport-multipeln till 3x från 4x, och CPU till 8.5x.

Prestandaskillnaden blir dock inte speciellt stor IRL av varken HyperTransporthastighetens minskning eller den extra minnesbandbredden, fick åtminstone upp den i 17090 3DMark01. En ökning med 70% jämfört med mitt gamla system.

F.ö. var LOMAC en ren fröjd att köra nu, förutom med riktigt mycket rök el. explosioner på nära håll.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X