Falcon 4.0 + Official 1.08us + SP3 (ev. m. nosig)

Started by griffin, October 27, 2003, 09:16:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Triton

QuoteOriginally posted by griffin
mkay... men vänta nu... BMS finns i två versioner, en för finare graffe, en för bättre MP. Den första av dessa kan man köra tillsammans med FF2 (eller om man hellre vill, FF2+SP3).

För att sammanfatta borde det bli något av följande alternativ?

1. F4.0 + 1.08 + SP3 eller
2. F4.0 + 1.08 + SP3 + FF2 eller
3. F4.0 + 1.08 + SP3 + BMS + FF2 eller
4. F4.0 + 1.08 + SP3 + FMS_MP3 eller

Om detta stämmer, hur motiveras då delningen av BMS och BMS_MP3 och kommer de mergas i framtiden? Och hur kommer SP4 och G2 in i bilden?

BMS installeras alltid sist, iallafall för närvarande. De som lagt in grejer efter BMS får ofta problem, så jag lägger in BMS sist och allt funkar fint.

BMS och BMS-MP3 är åtskilda just nu för att ge möjlighet att felsöka MP buggar utan att behöva oroa sig över att det är några andra ändringar som spelar in. De ska mergas senare är det tänkt.

Om UT får skicka med SP3-exen med SP4 kan du bara ta och byta ut SP3 mot SP4 i din uppställning. Annars kanske SP4 blir som FF2 = installeras ovanpå SP3.

G2 är jokern i leken... vem vet vad de hittar på. Men om de kan sy ihop ett bra paket med allt vi har idag + några nya features med en enkel installation så är det värt pengarna IMHO. :D

Triton
Tactical Engagement Center

SledgeHammer

Vaddå röra? Allt är väl kristallklart...! =)

Personligen så undviker jag allt vad FF heter då jag inte har något som helst förtroende för de "realism" förändringar de tyckte/tycker är bra. Det förenklar installerandet en del.
Mvh  - Stefan -