News:

No significant change

Main Menu

Korea NOSIG_2005 Efterlyses.

Started by Maverix, October 21, 2002, 08:25:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

#16
Du klipper ut textblocket ctrl postade och lägger det i en vanlig textfil som du kallar för trail.dat sedan (efter att du har säkerhetskopierat/döpt om den gamla) lägger du in filen terrdata/objects (i Falconbiblioteket då).

Eller så inväntar du SP4, beta 2 verkar kunna dyka upp vilken dag som helst (hmm, KANSKE bör väl läggas till med tanke på allt tjafs på forum här och där).

[edit] sådär, en backslash blev slashad så jag petade dit en slash istället 8-) [/edit]
Mvh  - Stefan -


Swebeast


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Triton

QuoteOriginally posted by ctrl
------------------------------------
The new ATO file has A new  trail.dat mod and it has solved the massave  fps hit when ground explosions ocure ! Our testing has also resulted in better MP sessions and solved some lowbandwidth pausing probs !! we did not use the intire ATO fix we  only swaped  the  trail.dat file out in oiur tests  .This is great news !! Thankyou whoever made the file .... his  name is not posted on the page but man what a diffrence !!!  yea !!   sp3_ato_units_updates !
Kro388th
------------------------------------

Har för mig att det var JimG som gjorde den där ATO updaten och trail.dat fixen, den gav klart bättre prestanda vid explosioner etc samt den fixade problemet med färgad rök när man använde night vision..... klart fuskigt att kunna ID'a ett plan bara genom att slå på NVG. :D
Triton
Tactical Engagement Center

zebra

Hur kommer Korea 2005 att funka med Sp4??? Är de tänkt att kunna
köras ihop?

z.

SledgeHammer

Det borde inte vara något problem då Korea 2005 använder standard objects biblioteket.

Jag tänker iaf uppdatera Korea 2005 NoSiG så fort SP4 är släppt.
Mvh  - Stefan -


Triton

QuoteOriginally posted by ctrl


            Vågar inte lova att det kommer att fungera... kan vara så att object flyttats runt lite :-/

Iallafall runt flygbaserna, det kommer att vara en del nytt där som jag fattat det.
Kanske Tom uppdaterar Korea 2005 till SP4 standard så kan ni modda den versionen? Förresten, det beror helt på om Korea 2005 har en egen objects lista eller om den använder SP3's / SP4'as. :)
Triton
Tactical Engagement Center

SledgeHammer

Det känns ju lite som om jag upprepar mig själv men... Korea 2005 använder standard objects biblioteket.

Sen kan man kanske tolka det på lite olika sätt.

;)
Mvh  - Stefan -