News:

No significant change

Main Menu

Bilder på forumet.

Started by Rivvern_, September 27, 2005, 08:35:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

deBug

QuoteOriginally posted by Andreas
            då skulle det ju utan problem gå att få plats med den på nosig.se
Antar att storleken inte är något beskymmer snarare script bitarna.
Jag ser ingen anledning att flytta det.
det har ju funkat klockrent under snaipers ledning.
Eller som man brukar säga i branchen "If it aint broken, don't fix it!"

Mr Jim

Tycker det funkar bra, men saknar några funktioner..men inget viktigt(mest nördgrejer)...är också en stor anhängare av aint it broken bla bla, men det är ju det här med bilder etc...men det kan man ju lösa med en annan lösning, behöver ju inte vara kopplad till forumet.

Kanske ska flytta denna tråd till mer seriösa platser om det urartar till en konstruktiv diskussion. Snajper gör ett kanonjobb och det har ju fungerat förvånansvärt bra.

Egentligen har vi ju "medlemskap" när man loggar in så det är personen själv som är ansvarig, sen vet jag inte hur många som lagt in korrekta uppgifter när dom registrerat sig själva *ahem* :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

Har inte varit så aktiv på nosig på några veckor, har haft annat att göra.

vad gäller utrymme på nosig.se så är det inget problem men av samma anledning som snajper så blir det ett problem, jag står som ägare till domänen och är alltså ansvarig sen är det ju så att ftp:n bara har ett anvnamn och lösen som jag inte ger ut utom till några få jag litar på och ni vet redan vilka ni är.

Pengarna till sidan är inget problem det rör sig inte om några större summor så det sponsrar jag gärna men vi skulle nog behöva ha fler som skriver nyheter och artiklar. Jag ska försöka styra upp det lite igen när jag har mindre annat att göra. (några månader framåt)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Haha, det tror du bara Obizzz... några år framåt säger jag ;)

Om jag får en bra uppkoppling (och det får jag! peppar peppar) och lyckas fixa en tyst burk som kan stå 24/7 hostar jag gärna en ftp för ändamålet men det är inte säkert det blir så och jag har ingen tidsaspekt för det. Får återkomma om när och hur senare.

Letar lösningar, har några trådar att följa så nåt skall vi väl kunna ordna för de som vill kunna lägga upp bilder.
snappahead