News:

No significant change

Main Menu

Webbsatsning!

Started by Lupson, January 11, 2005, 19:02:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lupson

Hehe, undrade vart Ni tog vägen. Gjorde inte så mycket, Doc dök upp på TS så vi övade oss att krascha Spitfire IX vid start en stund.

Fick före dess programmerat bort en hel del buggar ikväll. Filade lite på utseendet också samt lade till en "startsida" också. Nu ska jag lura lite på hur filuppladdningen för bilder fungerar.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Obizzz

Japp, säg en tid så kommer jag (inte :-OO )
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

En sak jag tycker är viktigt och jag har tjötat om det förr, i varje sektion för resp. spel skall det finnas info om vilken standard vi kör. Det skall dessutom (anser jag iaf) vara på standardiserad form så att man känner igen sig vilket Nosiglir man än väljer, samt att det skall finnas länkar till allt som behöver tankas ned för att vara med.

Har filat på en sådan mall så när det är dags så är jag gärna med och testar den så får vi se vad ni säger. Min ambition är att det inte bara skall gå att läsa om spelen på ett trevligt sätt (som nu) utan att man snabbt och enkelt kan få igång aktuellt spel om man vill hoppa med på ett lir nån kväll.

Med nya systemet kommer det ju vara enkelt att uppdatera listorna i takt med att nya moddar släpps och gamla uppdateras.
snappahead

Obizzz

Jag håller med dig man skall inte behöva rota igenom 10 trådar för att bli kompatibel med de andra.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst