Var är Weas? och lite andra saker angående NOSIG sidan....

Started by Obizzz, January 11, 2003, 00:49:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

javisst för min del är det ok att lägga lite pengar om året men som sagt vi har ju haft den diskussionen innan men skadar väl inte och se vad alla tycker om det...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Weas

Tja!
Skitsnyggt!!!
Jag instämmer helt med ovanstående entusiasm!

Jag har som sagt haft en del att göra. sista dagarna har jag jagat elfel i kåken (suck) Haft strömsvajuningar som förmodligen varit orsak till många datorkracher sista tiden. Jobbar för fullt med mitt flygrum och anslutande hall. Ska visa bilder igentligen så ni får bli lite avundssjuka!:-I

Obbie, jag tycker du ska ta hela siten själv, du kan oxå ta text från min gamla sida (som legat över mig med sin ouppdaterade tillstånd), men sätt då mitt namn under texten . :p  När du har en egen URL kan vi lägga över fly to abbet.

Jul o nyår  är över o jag räknar nu med att vara hemma mera. En del IL2 har det blivit, men nu när datorn verkar stabil igen (peppar peppar) så kanske till o med F4 får en chans :)

Jag läser ofta forumet i förbifarten, men har varit dålig på att posta. Sorry fellas
:-X
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Obizzz

välkommen tillbaks till verkligheten Petter! :)

kommer ta lite text från den gamla sidan och kommer då att sätta ut författarens precis som det ska vara.

vart sidan kommer och ligga är fortfarande lite oklart har själv 3 telia konton men 2 används redan och 1 kanske är för lite beror på lite hur mycket bilder och sånt som kommer vara på sidan....
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst