Var är Weas? och lite andra saker angående NOSIG sidan....

Started by Obizzz, January 11, 2003, 00:49:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

tja om den ändå ska upp så kan vi väl lika gärna köra sidan på den också men det förutsätter ju att du hittar någon med lina till det :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Hehe, exakt. Men, det märker vi. Vi är ju inte nödbädda direkt, men för att nånsin hittta en lite måste jag ju fiska lite. Och det vore ju skoj om den kom till användning annat än för mina linux relaterade perversa böjelser ;)

Griffin
snappahead

griffin

typ. :D och kanske en egen liten FTP area (visserligen är diskutrymmmet bara på totalt 2 GB men för patchar och sånt  räcker det ju!).

Och personligt hemsideutrymme så långt lagret räcker? Eller åtminstone sql server och konton för de som vill men inte har nån bra egen lösning?...

listan kan göras lång! =) själv skulle jag vilja slänga upp ett tillägg till Apache så  jag kan köra Ocaml Server Pages... som jsp eller asp men i mitt favoritspråk. vi har alla våra böjelser :p

Griffin
snappahead

Assassin

Wow! Släng upp Obizzz sida direkt! Störtsköna färger dessutom... passar perfekt till flygningstemat. Slår faktiskt F4community i design. Två tummar upp för Obizzz.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Lupson

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Obizzz

då är min fråga om vi vill använda den sidan? isåfall börjar jag jobba vidare med en redan ikväll men det är inte kul o lägga ner arbete på något som inte används...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Bax

Mycket snygg sajt, Obizzz !

Jag undrar oxå var Weas håller hus....
Angående hemsidan så har han nog tagit nosig för sin meteorologiska betydelse
:D

Vi vet ju alla hur det brukar snöa J-köping - hans koppartråd har kanske blåst ner !

Jag tror W uppskattar om vi avlastar honom lite :)

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Mr Jim

Obizzz>Tycker ditt förslag ser mkt bra ut! Vi får se om Weas dyker upp snart, tror han står för fly.to/nosig också..så ändrar vi sidan utan honom så att säga så kommer endå fly.to/nosig att leda till den gamla sidan.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com