Vad som händer i mitt liv...

Started by Dubble0zero, February 15, 2009, 00:40:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

#24
Vilken fruktansvärd otur! Skönt att du överlevde. Har en känsla av att det kunde ha gått mycket värre än det gjorde. Jag hoppas att du blir så pass återställd att vi ser dig på nästa års LAN isället för att irra runt i ett far away land. Lycka till med foten och håll ångan uppe! Inte deppa ner dig för massa småskit.

Du har alltid oss här på NOSIG..

Krya på dig, lycka tilll!

griffin

Alltså, jag blir alldeles betagen av din optimism. Jag är en surkart själv till vardags (om man får tro min fru) men inser att fan vad dumt det är att vara pessimistisk. Om inte annat är det ohyfsat mot de som faktiskt har det värre. :)

Javafan, helikopter och förstaklass, alltid nåt?

Snygg hoj FT. I sommar får Cissi börja övningsköra med folk så då är ursäkterna helt eliminerade för att inte ta för egen del.

snappahead

Swebeast

F-n trippelnollan, det låter inte alls bra. Jag är glad att du, trots allt, har en positiv inställning!

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Ojojoj killen...

Det känns riktigt skumt att det sista jag skrev till dig var det där om att ta det lugnt och olycksstatistik osv... :-\

Fasen mannen, man vet aldrig vilka överraskningar livet kan bjuda på. Jag är glad att det ändå gick så "bra" som det gjorde. En husbil är ändå en husbil. Skickar energi för att läka och tankar för att stärka. Din positiva attityd är vad som kommer att ta dig genom det här på bästa möjliga sätt! Hoppas vi får se dig snart när du kommit hem. Lycka till med hemresan!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Brat

-Brat

Lupson

Tråkigt att höra om din olycka, men jag instämmer med övriga - det är väldigt glädjande att du i eländet ser positivt på framtiden.

Om det möjligtvis muntrar upp något så är det en kille på jobbet som blev av med ett ben för en massa år sen. Jag hade ingen aning om att han gick med protes förrän den var inne på lagning en dag och han kom på kryckor. Så förhoppningsvis kommer det efter lite övning funka bra med fotprotes i vardagen.

Krya på dig så ses vi online eller på nästa LAN!

/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

HotShot

Hej Dubble0zero

Ja, det var ju verkligen en tråkig avslutning på din resa. Det kunde ju slutat bättre men det positiva är ju att det löser sig någorlunda i alla fall. Skönt att höra dig vara positiv trots alla strapatser. Kämpa på och krya på dig så att du kan vara med på LAN- och online-spel framöver.

/Hot Shot
/HotShot

granQ

oj, saker svänger verkligen snabbt ibland. Är också grymt imponerad av din positiva energi och viljan att köra motorcykel.

Själv var jag precis i amsterdam och blev kär i sån här.. vet ni killar kommer tycka det är töntigt men jag älskar dom:
http://www.scooterstyle.com.au/pics/mio_50_scooter.jpg


Iallafall zero, var det för du ville vara glad och så du valde färgerna eller var du bara taktisk och insåg du skulle få bättre vård om alla kände till dig? :)

När jag skulle opereras och såg kanske lite nere ut, så sa pappa till mig att se det som en upplevelse och "njuta" av det, en livserfarenhet rikare. Jag är aldrig bra på säga det rätta men hoppas du känner att detta kanske var en milstolpe i livet för självklart detta ändra saker. Tråkigt med alla skador, hoppas på du kommer ut starkare och med sånt mod och positiv syn på livet så är jag övertygad.
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)