News:

No significant change

Main Menu

LAN i Halmstad

Started by Swebeast, January 10, 2006, 22:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

Ja någon annan från Gbg lär väl iaf komma så jag kan åka med :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mr Jim

Jag har ju en bärbar dator nuförtiden så det är inget problem med att frakta hårdvara nuförtiden och med sån underbar framförhållning är chanserna stora att medverka. Vill så gärna sätta ett ansikte på alla namnen man träffar här regelbundet och kramas lite ;)

Ska kolla den stora kalendern men det ser ljust ut! Hoppas på stor uppslutning och ett tak som inte flyger av igen :)

Hårdvara från min sida blir nog bärbara + saitek X36 USB, PF och F4:AF, dock widescreenskräm men det är priset man får betala som filmnörd.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

Är vi i samma lokaler som vanligt ska det nog gå att skaka fram en extern skärm till dig
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

#11
Ja Jimbo, vore kul om du kunde masa dig ned, var ett tag sen :D Man kan ju alltid spekulera  kring möjligheterna att du hoppar på en bil som går härifrån Stockholm om en sån lösning kan underlätta...  Vet inte vilka som kommer åka här ifrån men redan nu verkar det vara minst två...

...sen finns det ju folk längs vägen med ;)
snappahead

Phlerp

#12
Om jag får ordning på mina hårdvaruproblem så planerar jag att dyka upp.

En liten tanke bara. Eftersom det är flygsimulatorer som står på schemat. Finns det någon möjlighet att klämma in lite Lomac också. Har fortfarande inte fått tillfälle att flyga online med det trots flera löften från Horisonten. Eller skulle det splittra alltför mycket med tre simulatorer?

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Phlerp
...klämma in lite Lomac också...


Vore trevligt! Inte för att jag vill flyga Lomac men det vore kul att se era andra göra det!

Swebeast

QuoteOriginally posted by Phlerp
En liten tanke bara. Eftersom det är flygsimulatorer som står på schemat. Finns det någon möjlighet att klämma in lite Lomac också.

Tanken var att försöka begränsa antalet spel för att få ut så mycket kvalificerat lir som möjligt. Jag är också positiv till lite LOMAC men just nu får det bli "in between games". Gör gärna lite trevliga MP-missions så får vi se.....

Horizon Kul att se att du är på hugget, det var länge sedan vi sågs!

Lupson och griffin  tar tag i hemsida, OK, jag PM:ar underlag framöver.

"Bax, Control, Maverix och Slammer  gemensamt tar på sig att ansvara för att Falcon: teknik, installation och uppdrag" - detta är uppfattat och beslutar på stående fot att ni är ansvariga för FALCON-delen. PM:a mig vad ni avser ta med, hårdvarumässigt.

IL2 då? Missions? Teknik?

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Slammer87th

Thumbs up !!!

Vågar givetvis inte annat än att ställa in mig i ledet som delaktig i F4 förberedelserna :D

Ser fram emot ett förhoppningsvis något torrare och mindre blåsigt LAN än förra gången, sviterna här i Småland är inte över ännu efter det vi refererar till som "natten med Gudrun" ;)

/slammer