News:

No significant change

Main Menu

Vi vill faktiskt klaga!

Started by Mupp, November 02, 2005, 19:22:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp

Det jag skulle vilja klaga på är att jag inte förstår vad ni pratar om.

Jag tänker inte värma kameran, den jäveln får bara den kärlek den absolut behöver. Vi var ut ett par kvällar och tog lite bilder, som kallast var det ~+5 degriis sentigrejd (hur får man gradtecken?), och när man kommer hem så visar det sig att flera pixlar dött. Man såg vilka bilder dom dog på osv. In på service, och dom kostade på sig att interpolera bort dom, lyx! Jag sätter hela nån annans månadslön på att nästa kväll, eller dag för den delen, kommer skörda nya offer, och då vill jag fan ha en ny. Jävla förtryckarsamhälle.

Pling! Dagens i-landsproblem.

Men jag får fan vara bitter, det kan ingen ta ifrån mig. Utom möjligen piller, men jag har inte provat, så jag vet inte.

Clark

QuoteOriginally posted by Mupp
hur får man gradtecken?

Du får söka på Google och kopiera in ett :)  Ã,° Ã,° Ã,° Ã,° Ã,° Ã,° Ã,° Ã,° Här får du några så du klarar dig ett tag.

/Ã,°Clark
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Magnus

Eller så håller du ner ALT och trycker 248.

Ã,°

/Your local Ascii-geek

Clark

Japp, jag kollade faktiskt upp en ASCII-tabell också, men jag tänkte inte på att det bara funkar på det numeriska tangentbordet så det misslyckades...

/Ã,°Clark (numera med ASCII-Ã,°)
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mupp

Pingvin-OS vill inte för mig. Jag kopierar Clarks istället.
Ã,° Ã,°
Jag tog två...

Horizon

alt+248 på det numeriska tangentbordet ;)

Ã,°
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mupp